راهکارهایی برای مقابله با هیپوگلیسمی واکنشی


تجربه هیپوگلیسمی واکنشی می تواند یک مزاحمت ظریف در پشت بدن باشد. این همچنین در مورد کسانی که اخیراً به عنوان دارای شرایط واقعی شناسایی شده اند نیز صادق است. این واقعاً زمانی است که احتمالاً سؤالات زیادی دارید. شما باید بدانید چه چیزهایی را مصرف کنید، چه زمانی مصرف کنید و همچنین انواع فعالیت های دیگر. در اینجا ایده هایی وجود دارد که به شما در مبارزه با این مشکل آزاردهنده خاص کمک می کند.

معمولا هر روز صبحانه بخورید

امروزه افراد بیشتری تمایل به عجله دارند. – دیوانه، تب، تب! یک شغل، بچه ها، نمازخانه، فوتبال، فوتبال، خرید غذا وجود دارد. – مردم هنوز تب دارند. با این حال، شما نمی توانید هر روز صبحانه بخورید. پس این کار را نکن! این شام خاص نمایانگر مرحله واقعی در رابطه با سایر اوقات روز است. هر روز صبح هر روز صبح، معمولاً از پروتئین هایی که شامل بلغور جو دوسر نپخته، پودر پروتئین طبیعی، شیر بادام خامه کامل و همچنین کره بادام می شود، می لرزم. این نوع تکان دادن هر روز صبح، تغذیه واقعی شما را که باید در حال حرکت داشته باشید فراهم می کند و این هرگز تصادفی نیست. از مصرف غلات شیرین در رابطه با صبحانه یا حتی چیزهایی مانند کیک و همچنین اسپرسو خودداری کنید. این واقعا نمی تواند به نفع شما باشد. به طور بالقوه می تواند کل روز شما را خراب کند. پس فراموش نکنید که هر روز یک صبحانه مناسب میل کنید. (اطلاعات بیشتر در مورد انواع کوچکتر وعده های غذایی.)

به صورت روتین مصرف کنید

آنچه در مواجهه با هیپوگلیسمی واکنشی مهم است این است که به سادگی آن را در روتین مصرف کنید. معمولاً متوجه می شوید که شام ​​یا حتی غذای بعدی چه زمانی خواهد بود. ساعت واقعی را تماشا کنید. بدون درمان مناسب بیش از ۳ ساعت ادامه ندهید. ما اغلب از حسگرهای موجود در تلفن هوشمند شخصی خود استفاده می کنیم تا شخصاً به من یادآوری کند که وقت صرف غذا یا شاید یک غذا است. این می تواند واقعاً برای افرادی که واقعاً بیش از حد گرم شده و/یا فراری هستند قابل دسترسی باشد. پس باز هم وعده های غذایی را از دست ندهید!

بهترین نقطه را مصرف کنید

بدیهی است که اگر شما در حال مصرف روتین هستید و در عین حال نکته نادرست را مصرف می کنید، هیچ نوع سوغاتی درست نمی کنید. اگر این بیماری خاص را دارید، باید وعده های غذایی با شاخص گلیسمی کاهش یافته بخورید. این بدان معنی است که وعده های غذایی که واقعا سطح قند خون را افزایش نمی دهند. انواع این غذاها شامل بلغور جو دوسر، میوه ها، آجیل، تخم مرغ، بیشتر سبزیجات، غلات قهوه ای تیره، تا حدودی شیرین و غیره است. علاوه بر این، باید نوشیدنی های الکلی اسپرسو را محدود کنید و در صورت امکان، قند را تقریباً کاهش دهید. اگر شما صمیمانه رفتار نمی کنید و همچنین شکر کمی مصرف می کنید، باید این کار را بعد از یک شام سالم که مملو از پروتئین، فیبر غذایی و همچنین کربوهیدرات های مفید است انجام دهید. به هر حال این دقیقاً همان چیزی است که شخصاً کار می کند.

همچنین مجدداً قبل از شروع هر نوع برنامه غذایی جدید با پزشک خود مشورت کنید. به خصوص اگر دارو مصرف می کنید یا حتی قبلاً هر مشکل سلامتی دیگری دارید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/