در اینجا حقیقت در مورد کودکان و بازی های نوشیدنی آمده است


آیا کودکان باید Gatorade و سایر نوشیدنی های ورزشی بنوشند؟ حقایق را بدانید!

روز دیگر با یک چیز غیرمنتظره روی دوشم از مغازه خواربار فروشی بیرون رفتم: یک مورد شیشه های براق.

چه چیزی غیر منتظره است؟ سالهاست که من برای تبدیل نوشیدنی های ورزشی به آب در استادیومهای فوتبال کار می کنم و به والدین دیگر نیز در اجتماعات خود کمک کرده ام. (کتاب تنقلات ورزشی رایگان من را دریافت کنید اگر می خواهید به تغییر فرهنگ تنقلات فرزند خود کمک کنید.)

زیرا بازیکنان pee-wee که در زمین به مدت 30 دقیقه می دوند نیازی به Gatorade ندارند. تنیس بازان ساعت ها در یک روز گرم رقابت می کنند؟ آن داستان دیگری است.

نوشیدنی های ورزشی چیست؟

نوشیدنی های ورزشی مانند Gatorade برای ورزشکاران با عملکرد بالا و با تحمل ایجاد شده است ، تا ترکیبی سریع از مایعات و کربوهیدرات ها را تامین کند و الکترولیت ها را در حین ورزش جایگزین کند. اجزای اصلی نوشیدنی های ورزشی عبارتند از:

  • اب: برای جلوگیری از کم آبی بدن
  • کربوهیدرات یک نوع قند اضافه شده: برای انرژی دادن به ماهیچه ها در حین ورزش ، سطح قند خون خود را ثابت نگه دارید و طعم آن را بهتر کنید
  • برق مانند سدیم و پتاسیم: برای جایگزینی مواد معدنی از دست رفته در عرق (سدیم طعم را نیز بهبود می بخشد)

آیا Gatorade یک نوشیدنی انرژی زا است؟

اگرچه گاهی مصرف کنندگان را گیج می کنند ، اما نوشیدنی های ورزشی جزو نوشیدنی های انرژی زا نیستند. نوشیدنی های انرژی زا اغلب کافئین و سایر محرک ها را به هم متصل می کنند و برای کودکان مناسب نیست.

اکثر کودکان نیازی به نوشیدنی های ورزشی ندارند

این ممکن است برای ورزشکاران سطح بالا باشد ، اما نوشیدنی های ورزشی دارای تمام سطوح و شدت ورزش ها ، از جمله بازی های pee-wee هستند. اکثر کودکان به سادگی نیازی به آن ندارند. آنچه به جای آن نیاز دارند: آب سفید.

آکادمی کودکان آمریکا در گزارش سال 2011 خود درباره نوشیدنی های ورزشی و نوشیدنی های انرژی زا می گوید:

“آب همچنین به طور کلی اولین گزینه خوب برای هیدراتاسیون قبل ، حین و بعد از اکثر تمرینات ورزشی است … برای اکثر کودکان و نوجوانان ، نیاز روزانه به الکترولیت ها به طور کافی توسط یک رژیم غذایی سالم پوشش داده می شود. بنابراین ، نوشیدنی های ورزشی از آب معمولی سود کمی می برند. ”

آکادمی اطفال آمریکا

بدست آوردن الکترولیت ها دشوار نیست

الکترولیت ها مواد منحصر به فردی نیستند ، فقط در نوشیدنی های ورزشی یافت می شوند. سدیم و پتاسیم ، که می توانند باعث تعریق شوند ، به راحتی می توانند برای اکثر کودکان به غذا تبدیل شوند.

میان وعده ها و میان وعده هایی مانند موز ، نیم ساندویچ ، بیسکویت و پنیر ، یا ماست و میوه می توانند سدیم و پتاسیم از دست رفته را بازیابی کنند و می توانند مواد مغذی مانند پروتئین را تأمین کنند.

بازاریابی گمراه کننده است

AAP هشدار می دهد که نوشیدنی های ورزشی و نوشیدنی های انرژی زا “برای استفاده در انواع مختلف نامناسب” به کودکان و نوجوانان عرضه می شود.

این فریب بازاریابی باعث شده است که برخی از والدین بر این باورند که نوشیدنی های ورزشی برای هر نوع رویداد ورزشی ضروری هستند ، مانند بازی فوتبال یا بازی های فوتبال که شامل نشستن و انتظار است تا دویدن و عرق کردن.

من همچنین از والدین شنیده ام که می گویند بچه ها اگر در هوای گرم کاری را انجام می دهند یا به سادگی در حیاط عرق بازی می کنند به آن نیاز دارند.

حقیقت این است که بسیاری از بچه ها در ورزش آنقدرها که والدین فکر می کنند ورزش نمی کنند. بیش از نیمی از ورزش های جوانان صرف رکود یا فعالیت های شدید می شود، طبق تحقیقات دانشگاه مینه سوتابه

ورزش ها نوشیدنی ها خطرات سلامتی دارند

یکی مطالعه ای از دانشگاه ییل، بیش از یک چهارم والدین نوشیدنی های ورزشی را “تا حدی سالم” یا “بسیار سالم” ارزیابی می کنند. این اعتقاد وجود دارد که نوشیدنی های ورزشی برای کودکان بهتر از سایر نوشیدنی های شیرین است.

اما بطری 12 اونسی Gatorade هنوز حاوی بیش از پنج قاشق غذاخوری شکر افزوده است (این مقدار به میزان توصیه شده توسط انجمن قلب آمریکا برای یک روز کامل است). نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه و نوشیدنی های ورزشی هستند منبع شماره یک قند اضافه شده برای کودکان و نوجوانان.

در اینجا مواد موجود در بطری Gatorade Fruit Punch عبارتند از: آب ، شکر ، دکستروز ، اسید سیتریک ، نمک ، سدیم سدیم ، فونفوپ منوپاتاسیوم ، غذای ذخیره شده ، زمین سنتی ، 40 گلیسرول ، ESTER OF.

به عبارت دیگر:

  • دو نوع شکر اضافه شده
  • اسید سیتریک ، که می تواند مینای دندان را تحریک کند
  • رنگ غذای مصنوعی
  • امولسیفایرها و تثبیت کننده ها
  • سدیم و پتاسیم برای خوردن کودکان

اینها همه مواد تایید شده و بی خطر هستند. اما برای اکثر کودکان ، آب ساده بهترین انتخاب است.

نوشیدنی های ورزشی می توانند برای دندان های شما مضر باشند

ممکن است سرگیجه نداشته باشند ، اما نوشیدنی های ورزشی مانند نوشابه اسیدی هستند. pH اکثر نوشیدنی های ورزشی 3-4 است (اسید سیتریک اضافه شده می تواند مینای دندان را خراب کند). قند و اسیدهای موجود در نوشیدنی های ورزشی نیز خطر هوس را افزایش می دهند.

نوشیدنی های ورزشی چه زمانی م effectiveثر هستند؟

من آن قاب Gatorade را خریدم زیرا تیم پسرم ساعت ها در هوای گرم تنیس بازی می کرد. تنیس یک ورزش بسیار قوی است ، بچه ها بازی های زیادی را زیر نور آفتاب و گرما انجام دادند. دادن بطری های کوچک Gatorade به عنوان یک گزینه برای من منطقی بود.

اگر کودکان بیش از 60 دقیقه در حال ورزش یا بازی سخت هستند و در طول فعالیت نیاز به سیر شدن سریع دارند ، نوشیدنی های ورزشی می تواند کمک کننده باشد. نوشیدن مقداری نوشیدنی ورزشی در زمان استراحت سریع بین بازی ها (و برای معده بهتر است) بسیار راحت تر از نشستن و خوردن میان وعده است.

نوشیدنی های ورزشی همچنین برای ورزشهای استقامتی مانند دویدن ماراتن که باید جریان را دوباره پر کنند مفید است.

اما با وجود فرهنگها و ورزشهای مختلف در باغ ، خوردن یک میان وعده یا یک غذای سالم بعد از آن ، این کار را انجام می دهد. لیست 21 اسنک ورزشی مغذی برای کودکان را دریافت کنیدبه

چگونه در مورد نوشیدنی های ورزشی با کودکان صحبت کنیم

بله ، نوشیدنی های ورزشی جایی دارند. اما بازارهای بازاریابی زیادی وجود دارد که برای تبلیغ نوشیدنی ها برای افرادی که نیازی به آنها ندارند ، از جمله کودکان و نوجوانان هزینه می کنند.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که فرزندان شما می دانند که نوشیدنی های ورزشی باعث جادو شدن آنها در زمین بازی نمی شود یا بهتر می توانند از کارت های فوتبال مطلع شوند ، مهم نیست که در تبلیغات و تبلیغات آنلاین چه می بینند – و اگر ورزش نمی کنند. در طولانی مدت ، به ویژه در هوای گرم ، آب معمولی ایده آل است.

برای فرزندان خود نوشیدنی های ورزشی تهیه کنید

بله ، می توانید نوشیدنی های الکترولیت خانگی تهیه کنید! و اقلام کمتری نسبت به اقلام خریداری شده در فروشگاه دارد. در اینجا یک میان وعده از دستور العمل های قلعه جیل است.



دیدگاهتان را بنویسید