رژیم لاغری سریع

حلومی سرخ شده با عسل داغ


به دستور غذا بروید – چاپ کنید

اجازه دهید به شما دستور العمل جدید حلومی مورد علاقه شما را معرفی کنم – هالومی سرخ شده با عسل تند! این دستور غذای پیش غذا، که اتفاقاً بدون گلوتن نیز هست، حاوی پنیر هالومی است که به صورت مکعبی خرد شده، در لایه نازکی از آرد ذرت پخته شده و در روغن زیتون سرخ شده تا قهوه ای طلایی شود. مخلوطی از عسل و سس چیلی سیر که روی آن پاشیده می شود تا ترکیب شیرین و تند عالی با پنیر ایجاد شود.

یک پشته حلومی که یکی از وسط آن برای نشان دادن پنیر داخل سوخاری.

هالومی یک پنیر یونانی سخت و شور است – اما این تنها چیزی است که در این دستور “یونانی” است. با روکش آرد ذرت (این به حلومی ورقه شده بافت و طعم عالی می دهد) و سس عسل تند مخلوط با سس سیر ویتنامی هوی فونگ (سس آسیایی مورد علاقه من)شما این ترکیب خوشمزه از چند طعم واقعاً خوشمزه را دوست خواهید داشت!

پنیر هالومی چیست؟

هالومی یک پنیر یونانی است که به طور معجزه آسایی آب نمی شود. این باعث می شود برای کباب کردن، سرخ کردن، پختن و غیره ایده آل باشد، زیرا در هنگام پخت یکپارچگی ساختاری خود را از دست نمی دهد! همچنین طعم ملایمی از برگ های نعناع که معمولاً با آن بسته بندی می شود، دارد. شما بافت و طعم پنیر مزرعه دار پر نمک را دارید و عاشق آن خواهید شد.

من متوجه شده ام که بسیاری از خواربارفروشی های معمولی شروع به حمل پنیرهای یونانی بیشتر از فتا کرده اند و احتمالاً آنها را در بخش پنیر خواهید یافت. (نزدیک آلفتا) از خواربارفروشی شما همچنین می توانید حلومی را به صورت آنلاین سفارش دهید.

عکس بالا از یک غذای حلومی سرخ شده با ریحان با عسل تند کنار.

مواد تشکیل دهنده و جایگزین

  • حلومی – می توان این پنیر را جایگزین پنیر دیگری کرد که برای سرخ کردن یا کباب کردن در نظر گرفته شده است و هنگام پختن زیاد ذوب نمی شود، مانند Queso Para Frier یا Paneer.
  • نشاسته ذرت – در صورت تمایل می توانید از آرد سوخاری پانکو برای پوشاندن لقمه های حلومی استفاده کنید، اما من آرد ذرت را از نظر طعم و بافت و به دلیل اینکه آن را فاقد گلوتن می کند، دوست دارم.
  • یک تخم مرغ
  • روغن زیتون – من از آن برای سرخ کردن استفاده کردم، اما می توانید از روغن دیگری که دوست دارید استفاده کنید.
  • عسل در صورت تمایل می توانید از عسل داغ مایک استفاده کنید و از سس فلفل قرمز و سیر صرف نظر کنید.
  • سس سیر تند من سس سیر هوی فونگ چیلی را برای این منظور دوست دارم (احتمالاً آن را در راهروی بین المللی در فروشگاه مواد غذایی خود پیدا خواهید کرد). Sriracha یا ¼ قاشق چایخوری فلفل قرمز مخلوط با عسل می تواند استفاده شود. یا اگر ادویه جات دوست ندارید فقط آن را حذف کنید و آن را با عسل معمولی بپاشید.
  • برگ ریحان تازه – برای دکوراسیون، کاملا اختیاری است اما زیبا به نظر می رسد.
عسل داغ با حلومی سرخ شده.

لطفاً برای دستور پخت کامل از جمله مقادیر مواد و دستورالعمل های دقیق به انتهای پست بروید.

طرز تهیه حلومی سرخ شده

  1. نان حلومی. ابتدا در تخم‌مرغ‌ها، سپس در آرد ذرت آغشته کنید تا همه طرف‌ها را بپوشاند، سپس در یک بشقاب یا ورقه پخت قرار دهید تا بقیه کار را انجام دهید.
  2. حلومی را سرخ کنید. روغن زیتون را در یک تابه بزرگ و سنگین گرم کنید و هر طرف را حدود ۱ دقیقه سرخ کنید تا طلایی شود. وقتی تمام شد روی بشقاب با دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی گرفته شود. احتمالاً باید دو دسته درست کنید تا ماهیتابه شلوغ نشود.
  3. عسل داغ را مخلوط کنید. عسل را با سس سیر داغ مخلوط کنید.
  4. روی تکه های حلومی عسل بپاشید. یا از آن به عنوان دیپ استفاده کنید! در صورت تمایل روی حلومی را با ریحان تازه تزیین کنید.
کلاژی که مکعب‌هایی از پنیر حلومی سرخ‌شده در تخم‌مرغ و آرد ذرت و سرخ‌شده در روغن زیتون را نشان می‌دهد.

لطفاً برای دستور پخت کامل از جمله مقادیر مواد و دستورالعمل های دقیق به انتهای پست بروید.

سایر دستور العمل های حلومی

نمای نزدیک از ناگت های حلومی سرخ شده با عسل داغ که از کنارش می چکد.

دستور العمل های دیگر برای پیش غذای پنیر فانتزی

آیا می دانستید که نظر دادن و رتبه بندی دستور العمل ها یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از وبلاگ نویسان غذای مورد علاقه خود حمایت کنید؟ اگر این دستور غذا را درست می‌کنید، لطفاً روی ستاره‌های زیر کلیک کنید تا نظر بدهید و به این دستور غذا امتیاز دهید و/یا عکس‌ها را در رسانه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ #bowlofdelicious به اشتراک بگذارید یا @bowlofdelicious را تگ کنید!

تصویر مربعی از تکه های حلومی سرخ شده روی هم چیده شده و با عسل داغ پر شده است.

حلومی سرخ شده با عسل و سس فلفل قرمز

این دستور پخت حلومی سرخ شده حاوی پنیر هالومی است که با آرد ذرت پوشانده شده و سرخ شده، روی آن را با سس فلفل قرمز و سیر و عسل پوشانده شده است.

دستگاه چاپ
سنجاق
متوسط

یک مسیر: ورودی ها

ظرف ها: یونانی

زمان آماده سازی: ۱۰ دقایق

زمان پخت و پز: ۱۵ دقایق

زمان کل: ۲۵ دقایق

سهام: ۸ سهمیه ها

کالری: ۲۶۹کالری

نویسنده: الیزابت لیندمن

عناصر

  • ۱۶ اونس. پنیر هالومی به مکعب های تقریباً ۱ اینچی برش دهید
  • ۱ تخم مرغ بزرگ
  • ۱/۲ فنجان نشاسته ذرت ترجیحا یک کف سنگ، به علاوه در صورت نیاز بیشتر
  • ۱/۴ فنجان روغن زیتون به علاوه در صورت نیاز بیشتر
  • ۱/۴ فنجان عسل
  • ۱/۲ قاشق کوچک سس سیر تند مانند هوی فونگ یا سریراچا (یادداشت ها را ببینید) کم و بیش با توجه به ترجیح ادویه
  • برگ ریحان تازه برای تزئین (انتخاب من)

دستورالعمل ها

  • در یک کاسه کم عمق، تخم مرغ را خوب هم بزنید. در یک کاسه کم عمق دیگر، نشاسته ذرت را اضافه کنید (۱/۲ فنجان). هر مکعب حلومی را در تخم مرغ آغشته کنید تا خوب بپوشد، مقدار اضافی آن را تکان دهید، سپس هر طرف را در آرد ذرت بپوشانید. روی یک بشقاب بزرگ یا سینی فر قرار دهید و بقیه پنیر هالومی را در تخم مرغ و آرد ذرت بپوشانید.

  • عسل را مخلوط کنید (۱/۴ فنجان) با سس سیر تند (۱/۲ قاشق چایخوری). بنشین کنار.

  • روغن زیتون را گرم کنید (۱/۴ فنجان) در یک ماهیتابه بزرگ مانند چدن، روی حرارت متوسط ​​رو به بالا. تکه های حلومی را داخل روغن بریزید و هر طرف آن را به مدت ۱ دقیقه بپزید تا قهوه ای طلایی و قسمت بیرونی آن ترد شود. به صورت دسته جمعی بپزید تا ماهیتابه شلوغ نشود. در حالی که بقیه را می‌پزید، آن‌ها را روی یک بشقاب با دستمال کاغذی یا ورقه پخت قرار دهید.

  • عسل را روی تکه های حلومی بریزید و در صورت تمایل با برگ های تازه ریحان تزیین کنید. فوراً آن را پا بگذارید.

یادداشت

  • این دستور غذا خدمت می کند ۸ به عنوان یک عطر اما می تواند به عنوان یک فایل عمل کند دوره اصلی ۴ نفره (من آن را با سالاد یونانی دوست دارم).
  • سس سیر تند می توان آن را در راهروی بین المللی خواربارفروشی شما، نزدیک سریراچا یافت. از سریراچا نیز می توان استفاده کرد یا می توانید حدود ۱/۴ قاشق چایخوری فلفل قرمز آسیاب شده را به عسل خود اضافه کنید و بگذارید کمی بماند. شما همچنین می توانید از عسل های داغ خریداری شده در فروشگاه مانند عسل مایک استفاده کنید.
  • من دوست دارم از پوشش ذرت برای بافت و طعم ترد منحصر به فرد استفاده کنم. در صورت تمایل می توانید از پودر سوخاری پانکو نیز استفاده کنید.
  • حلومی قابل تعویض است با پنیر سفت دیگری که به راحتی آب نمی شود، مانند پنیر یا کوئسو پارا فریر.

خوراک

کالری: ۲۶۹کالری | کربوهیدرات ها: ۱۷g | پروتئین: ۱۴g | چربی: ۱۷g | چربی های اشباع شده: ۱۰g | چربی اشباع نشده: ۱g | چربی های تک غیر اشباع: ۵g | چربی اشباع نشده: ۱g | کلسترول: ۱۰میلی گرم | سدیم: ۷۰۱میلی گرم | پتاسیم: ۴۱میلی گرم | اساسی: ۱g | قند: ۹g | ویتامین A: ۱۵IU | ویتامین سی: ۱میلی گرم | کلسیم: ۵۷۰میلی گرم | اهن: ۱میلی گرم

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/