تهران در صنعت خودرو دچار افت شدیدی است


مجتبی شفیعی

تهران (پانا) – دومین شهر بزرگ وسایل نقلیه و وسایل نقلیه تهران همراه با بازدید از ویترین خواهرشهرستان ها و مسئولان شهری اعلام شد که کارشناسان می توانند برنامه های این رهبر را به صورت پویا رصد و به چالش بکشند تا بتوانیم به شکلی فعال تر تغییر کنیم. بررسی و برنامه ریزی و حرکت در جهت بهبود وضعیت معیشتی تهران با رویکردی متفاوت از زمان سابق.

مجتبی شفیعی با بیان اینکه نمایشگاه خواهرخواندگی و توانمندی های مدیریت شهری تهران با محوریت کار مدیریت شهری برگزار و گزارش عملکرد را به شهروندان ارائه کرد، افزود: یکی از فعالیت های شورا علاوه بر انجام وظایف تعیین شده است. کارکرد. مسئولیت ها و وظایف، ایجاد تعامل و ارائه گزارش اشتغال به شهروندان به عنوان کارفرمایان کلیدی خدمات شهری. علاوه بر این، این نمایشگاه می تواند نقاط قوت پایتخت تهران را به نمایش بگذارد.

معاون رئیس جمهور تهران با بیان اینکه آثار انجام شده در فضای اداری حمل و نقل توسط ۱۲ شرکت و سازمان به نمایش گذاشته شده است، گفت: با بازدید از غرفه ها، مخاطبان می توانند از شرایط و ضوابط بازخورد داشته باشند. نظرات و ایرادات به شورا. علاوه بر این، ارائه مقامات شهری می تواند زمینه های تعامل بین مخاطبان و مدیران شهری را ایجاد کند.

شفیعی در ادامه سخنان خود افزود: اغلب مخاطبان ممکن است ظرفیت متفاوتی در مدیریت شهری داشته باشند که با برقراری گفتگوهای مستقیم و رودررو بتوانند انرژی خود را به فضاهای مشارکتی سوق دهند. در مدیریت شهری به نظر می رسد در این نمایشگاه گزارش عملکردی تهیه شده که برای جامعه کنونی خوب است. ضمن اینکه این نمایشگاه می تواند زمینه را برای همکاری های آتی فراهم کند.

وی در خصوص برگزاری جلسه مشورتی در طول برگزاری نمایشگاه گفت: جلسه تصویب به میزبانی معاونت خودرو و وسایل نقلیه رئیس جمهور در نمایشگاه کارشناسان و کارشناسان عملیات حمل و نقل و خودروهای ملی برگزار شد. [بیش از ۱۲۰ نفر]اساتید دانشگاه، مدیران سابق اداره حمل و نقل و حمل و نقل و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران حضور داشته باشند.

معاون حمل و نقل و حمل و نقل شهر تهران این نشست را سرآغاز گفت‌وگوی پایدار بین دستگاه‌ها و کارشناسان حوزه حمل‌ونقل شهری دانست و گفت: کارشناسان می‌توانند برنامه‌های معاونت را رصد و به چالش بکشند. می توان با تغییر ابتکارات برنامه ریزی و نوآوری کرد و با فرهنگی متفاوت نسبت به گذشته در جهت بهبود شرایط زندگی در تهران حرکت کرد.

شفیعی با اشاره به تنوع و گستردگی پارکینگ و ترافیک گفت: تعداد موارد کلیدی مطرح شده در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. یکی از اصلی ترین شاخه هایی که باید توسط سازمان های شهری دنبال شود، حمل و نقل عمومی است. این اهمیت توسط شرکت ها و سازمان ها در حال مطالعه، تعیین و اجرا است.

وی شعبه حمل و نقل را یکی دیگر از موضوعاتی دانست که در سال های اخیر به فراموشی سپرده شده است و افزود: شهر تهران به دلایل متعدد دچار افت قابل توجهی در سیستم حمل و نقل شهری است. بخشی از مسئولیت تغییر راه آهن از ترافیک به ترافیک در حمل و نقل عمومی و حمل و نقل باید رخ دهد. این موضوع به عنوان یکی از پروژه های حمل و نقل و حمل و نقل در حال پیگیری است.

شورای دوم شهر تهران با بیان اینکه طی چهار ماه گذشته ستاد توسعه حمل و نقل عمومی و پاک شورای شهر تهران راه اندازی شده است، افزود: نزدیک به ۶۰ پروژه و پروژه در بخش حمل و نقل عمومی شناسایی شده است. این ۶۰ فصل به عنوان یک حرفه در وکالت در مقیاس کوچک، شرکت های وابسته و خارج از منطقه شهری دنبال می شود. اهداف هر زیرمجموعه برای رسیدن به نتیجه دنبال می شود.

شفیعی همچنین میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای دستیابی به پروژه ها را دغدغه اصلی مدیریت شهری دانست و گفت: در زمان حمایت دولت و بازدهی بالای شورا، بسیاری از پروژه ها و در برخی موارد شتاب گرفته است. کم توجهی از سوی دولت و سازمان های شهری، کار توسعه پروژه کند نبوده است. با این حال، این زمینه برعکس آسیب می بیند. یعنی رشد بدی رخ خواهد داد.

وی افزود: در حال حاضر چیزی که مردم در کلانشهر پیدا می کنند پوشیدن و پاره کردن تجهیزات دائمی و موبایلی است که در شرف حمل است.

رئیس ارتباطات و حمل و نقل شهر تهران در آخرین بخش از سخنان خود گفت: شورا با ایجاد پایگاه حمل و نقل و تعیین منابع مالی و راه های جایگزینی که منجر به تحقق پروژه ها می شود، برنامه ای را ارائه می کند. این را میسر کن. پس از ایستادن در قطار، برای تکمیل وظایف با سرعت و پروژه قبلی.