تابه لازانیا | دستور تهیه لازانیا کم کربوهیدرات


آیا تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش می توانستید تمام طعم های خوشمزه غذاهای راحتی را داشته باشید و یک سبک زندگی سالم داشته باشید؟ خوب، با این تابه لازانیا کم کربوهیدرات، می توانید یکی از غذاهای مورد علاقه خانواده خود را بدون تمام کربوهیدرات درست کنید.

لازانیا سرخ کن

پرش به:

چرا باید تابه لازانیا درست کنم؟

  • سریع. در کمتر از ۳۰ دقیقه یک وعده غذایی پر از کتو روی میز میل کنید.
  • آسان گوشت را سرخ کنید و لایه پنیر را درست کنید و گریل کنید.
  • کربوهیدرات کم. فقط ۵ کربوهیدرات در هر وعده، که فضای زیادی را برای یک سالاد جانبی یا چند چوب گل کلم باقی می‌گذارد.
  • غذاهای راحت. تمام طعم های خوشمزه ای که از لازانیا بدون تمام کربوهیدرات انتظار دارید.

این هست تابه لازانیا کم کربوهیدرات این به شما امکان می دهد از تمام طعم های لازانیا سنتی لذت ببرید بدون اینکه تمام کربوهیدرات ها لذت را از بین ببرند. بیشتر طعم لازانیا از گوشت و پنیر می آید. بنابراین، با این دستور غذا حداکثر طعم را خواهید گرفت.

آیا من اشاره کردم که انجام این کار چقدر آسان است؟ شما متعجب خواهید شد که چقدر تلاش کمی لازم است، به خصوص در مقایسه با لازانیا سنتی.

آیا لازانیا کتو به خوبی لازانیا سنتی است؟

به نظر من حتی از لازانیا معمولی هم بهتره. وقتی می توانید با هر لقمه ای از گوشت و پنیر طعم دار لذت ببرید، نیازی به پر کردن نودل های بدون طعم نیست.

آیا می توانید پنیر ریکوتا را روی کتو بخورید؟

با ۷ کربوهیدرات در هر فنجان ریکوتا، کربوهیدرات بیشتری نسبت به سایر پنیرهایی دارد که ممکن است با سبک زندگی کم کربوهیدرات خود مصرف کنید.

با این حال، این دستور غذا فقط از ۱ فنجان در ۴ وعده استفاده می‌کند، بنابراین کربوهیدرات‌های موجود در پنیر ریکوتا باید همچنان در حد ماکروهای روزانه شما باشد.

آیا از لازانیا کدو سبز کم کربوهیدرات استفاده می کنید؟

این دستور غذایی خاص شامل کدو سبز در مواد نیست. اگر به دنبال دستور پخت لازانیا هستید که در آن از کدو سبز استفاده شود، لازانیا کتو را بررسی کنید.

در این دستور غذا به جای نودل لازانیا از “نودل” کدو سبز استفاده می شود که آن را کاملا کتوپسند می کند.

آیا ترجیح می دهید چیزهایی را در ظرف فوری خود بپزید؟ دستور پخت لازانیا فوری من را بررسی کنید.

مواد لازم برای تابه لازانیا

برای لایه گوشت

  • روغن زیتون اضافی
  • گوشت چرخ کرده کم چرب
  • کرفس
  • پیاز قرمز
  • سیر
  • مارینارا کم شکر

برای لایه پنیر

  • پنیر ریکوتا
  • پنیر موزارلا
  • پنیر پارمسان
  • تخم مرغ
  • چاشنی ایتالیایی
  • سیر
  • پودر سیر
  • فلفل سیاه

طرز تهیه لازانیا کتو تابه ای

برای لایه گوشت

  1. روغن را در ماهیتابه داغ کنید، هوا و گوشت چرخ کرده را اضافه کنید.
  2. گوشت چرخ کرده را به آرامی با قاشق خرد کنید تا رنگ صورتی آن از بین برود.
  3. سس مارینارا را با نمک و فلفل اضافه کنید. در حالی که لایه پنیر را آماده می کنید، بگذارید بجوشد.

برای لایه پنیر

  1. ریکوتا، نیمی از موزارلا، پنیر پارمزان، تخم مرغ و ادویه ها را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید.

پس از آماده شدن هر دو لایه، لایه پنیر را روی لایه گوشتی که از قبل در تابه است قرار دهید.

با باقیمانده موزارلا بپاشید، بپوشانید و بپزید.

بعد از پخت، لازانیا ماهیتابه را برای مدت کوتاهی کباب کنید تا یک ظرف کمی قهوه ای و حباب دار شود.

اجازه دهید تابه ۱۰ دقیقه قبل از سرو بماند.

چقدر طول می کشد؟

برای بهترین نتیجه، باقیمانده غذا را ظرف ۳ تا ۴ روز پس از تهیه اولیه دستور لازانیا بخورید.

در حالی که ممکن است بعد از گذشت چندین روز خوردن آن بی خطر باشد، سس مارینارا و لایه پنیر شروع به جدا شدن خواهند کرد و باعث می شود غذا کمتر از آنچه که با آن شروع کرده اید، خوشمزه شود.

با او چه خدمتی می کنی؟

  • چوب نان گل کلم استفاده عالی از گل کلم که طعمی شبیه نان سیر دارد.
  • سرخ کن هوا مارچوبهبا این غذای ساده کمی سبز به بشقاب خود اضافه کنید.
  • سالاد کتو بروکلییک دسته بزرگ از این غذا را برای خوردن در طول هفته با شام تهیه کنید. حتی باقی مانده بهتر!
  • نان آجیل و تخمهآیا نان آرامش بخش زندگی یک سبک زندگی کم کربوهیدرات را از دست داده اید؟ از این دستور غذا برای رفع این هوس استفاده کنید.
  • سرخ کن بادی کلم بروکسلآیا غذای جانبی بهتر از کلم بروکسل وجود دارد؟ آنها ساده تر از این دستور سرخ کن بادی نیستند.

دستور العمل های آسان تر برای اجاق گاز

هرگز فرصت نداشتم یکی از ظروف آشپزخانه مورد علاقه ام را بردارم، یا ترجیح می دهید به سادگی از اجاق گاز برای پخت و پز استفاده کنید؟

در اینجا دستور العمل های خوشمزه ای وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

لازانیا کم کربوهیدرات

اگر این را دوست دارید تابه لازانیا کم کربوهیدرات همانطور که من انجام می دهم، حتما آن را با دوستان خود در فیس بوک و پینترست به اشتراک بگذارید تا آنها هم بتوانند این کار را انجام دهند!

لازانیا سرخ کن

تابه لازانیا | دستور تهیه لازانیا کتو

زمان آماده سازی: ۱۰ دقایق

زمان پخت و پز: ۱۷ دقایق

زمان کل: ۲۷ دقایق

یک مسیر: دوره های اصلی

ظرف ها: آمریکایی، ایتالیایی

کلمه کلیدی: لازانیا کتو، لازانیا کم کربوهیدرات، تابه لازانیا

سهام: ۴ سهمیه ها

کالری: ۴۸۲کالری

نویسنده: اورواشی پیتر

روی مواد یا تجهیزات ویژه کلیک کنید تا ببینید دقیقاً از چه چیزی برای تهیه این دستور استفاده می کنم

دستورالعمل ها

برای لایه گوشت

  • تابه فر را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و روغن را اضافه کنید.

  • پس از داغ شدن روغن، گوشت چرخ کرده، کرفس، پیاز و سیر را اضافه کنید.

  • گوشت چرخ کرده را با قاشق چوبی بپزید تا رنگ صورتی آن از بین برود. این باید حدود ۵-۶ دقیقه طول بکشد.

برای لایه پنیر

  • در یک کاسه بزرگ، ریکوتا، نیمی از پنیر موزارلا، پنیر پارمزان، تخم مرغ، چاشنی ایتالیایی، سیر خرد شده، پودر سیر و فلفل را با هم مخلوط کنید.

  • مخلوط پنیر را روی مخلوط گوشت پخش کنید.

  • با باقی مانده پنیر موزارلا بپاشید.

  • روی حرارت ملایم رو بپوشانید تا پنیر داغ و پخته شود. این باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول بکشد.

  • در همین حین، گریل را گرم کنید. لازانیا را کباب کنید تا قهوه ای شود. حدود ۲-۳ دقیقه.

  • بگذارید ۱۰ دقیقه قبل از سرو بماند.

پشتیبانی دریافت کنید و با انجمن ما در فیس بوک ارتباط برقرار کنید!

خوراک

کالری: ۴۸۲کالری | کربوهیدرات ها: ۸g | پروتئین: ۴۴g | چربی: ۳۰g | اساسی: ۱g | قند: ۳g

آیا این دستورالعمل را امتحان کرده اید؟@twosleevers را دنبال کنید و آن را نصب کنید!

فراموش نکنید که کتاب های آشپزی دیگر من را بررسی کنید.

قابلمه فوری کتو، بمب های چربی کتو، شیرینی ها و دسرها و رژیم آسان کتو در ۳۰ دقیقه.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/