بمب کره بادام زمینی چرب | میان وعده کامل کتو!


بمب‌های چربی کره بادام‌زمینی بهترین راه حل برای افزایش مصرف چربی و در عین حال پایین نگه داشتن کربوهیدرات‌ها هستند. آنقدر خوب است که حتی اگر سبک زندگی کتو نداشته باشید از آن لذت خواهید برد!

بمب های چربی کره بادام زمینی با گلوله روی سر

پرش به:

چه چیزی باعث می شود بمب های چربی کره بادام زمینی به میان وعده ای عالی تبدیل شود؟

  • کتو. تنها با یک کربوهیدرات خالص در هر وعده، این یک میان وعده یا دسر کم کربوهیدرات عالی است.
  • بدون گلوتن برای هر کسی که به گلوتن حساسیت دارد و به یک خوراکی شیرین نیاز دارد عالی است.
  • سریع. کمتر از ۳۰ دقیقه در جاده بودم. دقیقاً فقط ۸ دقیقه.
  • آسان برای حل آسان مشکلات ماکروها، به سادگی مخلوط کنید، بریزید و فریز کنید.

بنابراین شما در آشپزخانه خود هستید و به دنبال چیزی کوچک هستید که تا وعده غذایی بعدی همراه شما باشد.

ممکن است شما یک سبک زندگی کتو داشته باشید و سعی کنید مقداری چربی اضافی را به رژیم غذایی خود وارد کنید تا به شما در ایجاد کتوزیس کمک کند.

شاید در حال تلاش برای یافتن یک میان وعده سریع و خوشمزه با کربوهیدرات کم هستید.

گاهی اوقات شما فقط عاشق کره بادام زمینی هستید و تا زمانی که میل شما به کره بادام زمینی را برطرف می کند، اهمیتی به این ندارید که آیا این یک پاداش کم کربوهیدرات است یا نه.

مهم نیست دلیل شما به آنها منجر شود، شما کاملا آنها را دوست خواهید داشت این بمب های چربی با کره بادام زمینی هستند. در واقع، این یکی از بهترین بمب های چربی کتو با طعمی است که من تا به حال داشته ام.

حالا فقط به این دلیل که می گوید بمب چربی است روی این پست کلیک نکنید! اینها خرده های خوشمزه کره بادام زمینی هستند قطعا ارزش خوردن دارد، حتی اگر رژیم کم کربوهیدرات نداشته باشید.

ناگفته نماند، این چیزها آنقدر آسان است که باور نمی کنید! این یکی از آن خوراکی‌های کتو است که می‌بینید بارها و بارها آن را انجام می‌دهید، زیرا یک دستور غذای عالی و بدون دردسر است.

و اگر زمان زیادی را اینجا در TwoSleevers.com سپری کرده باشید، متوجه خواهید شد که این تلاش به نوعی کیف من است.

بمب های چربی کتو چیست؟

برای کسانی از شما که سبک زندگی کتو را دنبال نمی کنند، احتمالاً با بمب چربی آشنا نیستید.

مطمئناً، احتمالاً این اصطلاح را شنیده‌اید، اما احتمالاً نمی‌دانید که چیست یا چرا چیز خوبی برای کتوئر است.

بمب چربی به سادگی یک میان وعده یا ظرفی است که با ترکیبی از مواد پرچرب مانند کره، روغن نارگیل، دانه‌ها، آجیل و سایر مواد کتو دوست درست می‌شود.

این میان وعده عالی برای رژیم غذایی LCHF (کم کربوهیدرات، پرچرب) است و اغلب به عنوان راهی برای کمک به القای کتوز مصرف می شود.

کتو چیست و چگونه کتو مصرف کنم؟

برای همه نیازهای کتو، مانند رژیم غذایی کتو، نمودارهای برنامه هفتگی برنامه غذایی کتو، اطلاعاتی در مورد نحوه شمارش ماکروها و سایر نکات عالی کتو، پست من را در اینجا ببینید چگونه رژیم کتو را شروع کنیم.

طرز تهیه بمب چربی کتو با کره بادام زمینی

  1. جمع آوری. در یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو، کره بادام زمینی، کره را مخلوط کرده و بچرخانید.
  2. مایکروویو. مخلوط را به مدت ۳۰ ثانیه حرارت دهید و مرتباً هم بزنید تا مخلوط ذوب شود. خوب هم بزنید تا همه خم ها به درستی ذوب شوند.
  3. به در یک تابه ترافل ۲۴ سوراخ یا در سینی پخت آماده شده. ۲-۴ ساعت در فریزر قرار دهید تا ترافل ها سفت شوند. در این مرحله می‌توانید ترافل‌ها را شکسته، در یک کیسه پلاستیکی بگذارید و در فریزر نگهداری کنید تا زمانی که آماده خوردن شوید.
  4. برش ها. اگر از سینی فر استفاده می کنید، آن را به ۲۴ مربع برش دهید و مربع ها را در فریزر قرار دهید تا زمانی که آماده خوردن شوید.

آیا کره بادام زمینی برای کتو مفید است؟

از نظر فنی، هر غذایی در رژیم کتو مناسب است. کتو خیلی به چیزی که می خورید نیست، بلکه بیشتر در مورد دستیابی به اهداف تغذیه ای خاص است. و از آنجایی که شما سعی می کنید چربی بیشتری دریافت کنید و کربوهیدرات ها را کم نگه دارید، کره بادام زمینی در واقع برای کسانی از ما که سبک زندگی کتو دارند عالی است.

آیا بمب های چربی کتو سالم هستند؟

اینکه واقعا چقدر بمب های چربی سالم هستند به رژیم غذایی فعلی شما بستگی دارد. بمب‌های چربی کتو برای رژیم‌های کتو بهترین هستند، اما برای رژیم‌های دیگر نیز مفید هستند.

اگر با رژیم کتو آشنایی ندارید، در اینجا جزئیات ساده ای از نحوه عملکرد آن آورده شده است. کسانی که از رژیم کتو استفاده می کنند، مصرف کربوهیدرات خود را محدود می کنند و مصرف چربی خود را افزایش می دهند تا بدنشان به جای کربوهیدرات برای انرژی، چربی بسوزاند (که به عنوان کتوز شناخته می شود).

بنابراین برای کسانی که از رژیم‌های کم کربوهیدرات/کتو استفاده می‌کنند، بمب‌های چربی کتو بهترین راه برای افزایش مصرف چربی و در عین حال پایین نگه داشتن مصرف کربوهیدرات است. همچنین یک راه عالی برای کاهش میل به شیرینی و در عین حال پایین نگه داشتن کربوهیدرات است.

نکات و ترفندهای ساخت بمب کره بادام زمینی چرب

  • این دستور را می توان در قالب های کوچک ترافل یا به عنوان دسر در یک تابه فر ۸ اینچ در ۸ اینچ درست کرد.
  • از این قالب ترافل برای ایجاد ترافل کاملا گرد استفاده کنید.
  • اگر از قالب های ترافل سیلیکونی استفاده می کنید، نیازی به تهیه آنها ندارید.
  • اگر از سینی فر استفاده می‌کنید، کاغذ روغنی را روی قالب بپوشانید تا کف و کناره‌های سینی را بپوشاند.
  • ممکن است لازم باشد بررسی کنید که کره بادام زمینی مورد استفاده شما چقدر کربوهیدرات دارد زیرا مارک های آن وجود دارد.
  • این بمب های چربی قرار است منجمد بمانند. آنها نه تنها بهتر کنار هم قرار می گیرند، بلکه طعم خوبی نیز دارند – و شما را از پوشاندن کل دسته در یک جلسه باز می دارند. یا به هر حال این نظریه است.
  • اگر به کره بادام زمینی حساسیت دارید، از کره بادام استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید همین دستور را با کره بادام هندی یا کره تخمه آفتابگردان نیز امتحان کنید.
  • اگر از طرفداران کره بادام زمینی هستید، حتماً موس کره بادام زمینی و میله های کره بادام زمینی شکلاتی ما را بررسی کنید.
  • من همچنین از کره بادام زمینی در دستور غذای کندی کنیایی خود و همچنین در دستور پخت خورش غرب آفریقا استفاده می کنم.

به دنبال دستور العمل های بیشتر برای بمب چربی هستید؟


رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/