برای ورزش گرم کنید

غیر معمول نیست که یک کودک خردسال وقت خود را صرف ورزش کند. بسکتبال، فوتبال، فوتبال… صرف نظر از ورزش خاص، اکثر بچه ها زمان خود را صرف بازی کردن حداقل یک ورزش می کنند. با این حال، اگر مربیان، ورزشکاران جوان و والدین بر سلامت و تغذیه خوب و همچنین تمرینات گرم کردن موثر اصرار نداشته باشند، ورزش می تواند خطرناک باشد. گاهی اوقات، تنظیم ستون فقرات می تواند به روند تمرینات ورزشی جوانان کمک کند، به خصوص که ورزش های تفریحی به طور فزاینده ای رقابتی می شوند.

ورزش در سطوح مختلف برای کودکان مفید است. با این حال، باید به روند واقعی تمرین ورزشی توجه کنید. مهم است که یک فهرست دقیق از رشد فیزیکی کودک قبل از هل دادن آنها به زمین بازی تهیه کنید. اگر کودک نمی تواند رشد کند تا نیازهای یک ورزش خاص را برآورده کند، آن را یادداشت کنید. هر ورزش به سختگیری فیزیکی متفاوتی نیاز دارد.

به والدین توصیه می شود که بر تمرینات مناسب و اقدامات پیشگیرانه در برابر آسیب و استرس پافشاری کنند، به خصوص اگر ورزش بسیار رقابتی (کشتی) یا سخت (ژیمناستیک) است. یادگیری یک روال مناسب برای تمرینات کششی، قدرتی و گرم کردن، تمرینات ورزشی را قدرتمند می کند.

به کودکان باید در مورد هر ورزشی که در آن شرکت می کنند به درستی آموزش داده شود، از جمله اینکه چگونه بدن خود را گرم کنند. هر جلسه آماده سازی را با یک حرکت سبک شروع کنید، فقط برای گرم کردن بدن. این می تواند شامل دویدن سبک و/یا طناب زدن باشد. سپس به سراغ تمریناتی می رویم که به طور خاص با ورزش سروکار دارند.

اگر از پیشنهادات زیر پیروی کنید، ورزشکار جوان شما در هنگام زدن سوت مسابقه به خوبی آماده می شود. آنها به آماده سازی بدن کودک شما برای ورزش های انتخابی بدون آسیب کمک می کنند.

  • روی تجهیزات مناسب سرمایه گذاری کنید: برخی از ورزش ها، به ویژه ورزش هایی که نیاز به تماس دارند، بدون محافظت مناسب می توانند خطرناک باشند. کفش‌ها، پدها و کلاه‌های ایمنی باید کاملاً جا بیفتند و حالت خوبی داشته باشند. اگر دستگاه آسیب دید، فوراً آن را تعویض کنید تا از خطرات اضافی جلوگیری شود.
  • خوب بخورید: یک رژیم غذایی متعادل برای تناسب اندام کلی کودک شما ضروری است. شما نباید غذاهای فرآوری شده یا سرشار از قند، چربی یا کالری خالی مصرف کنید. به اصول اولیه پایبند باشید: میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات و گوشت بدون چربی.
  • وزن مناسبی داشته باشید: برخی از ورزش‌ها، مانند اسکیت و ژیمناستیک، ممکن است کودک شما را ملزم به رعایت رژیم غذایی سخت کند. با این حال، ضروری است که فرزندتان را تشویق کنید که تسلیم فشار بیش از حد لاغر نشود. به کودک خود در مورد تغذیه و میزان کالری مورد نیاز برای استقامت و عملکرد در ورزش آموزش دهید.
  • آب بنوشید: بدون آب، بدن شما نمی تواند تحت استرس عملکرد خوبی داشته باشد. برای کودکان خردسال باید پنج لیوان آب مصرف شود. برای بزرگسالان و نوجوانان، حداقل هشت اونس ایده آل است.
  • شیر بنوشید: کودکان ۲ سال یا بیشتر باید از شیر کامل به ۱ درصد یا بدون چربی استفاده کنند. شیر در حفظ سلامت استخوان ها و کاهش آسیب مفاصل و عضلات مهم است.
  • از نوشیدنی‌های کافئین‌دار، قندی و گازدار دوری کنید: برای ورزش‌هایی که زمان بیشتری طول می‌کشد، مانند دوومیدانی، نوشیدنی‌های ورزشی ممکن است برای جوان‌سازی بدن مفید باشند. با این حال، این نوشیدنی ها باید در حد اعتدال مصرف شوند.
  • گرم کردن: زمان حرکات کششی و گرم کردن تنها مهم ترین عامل در تعیین موفقیت ورزشی کودک شما است. آهسته آهسته آهسته دویدن، طناب زدن یا بلند کردن وزنه های سبک – همه اینها راه های موثری برای گرم کردن بدن و آماده کردن بدن برای حرکات کششی هستند.
  • استراحت: استراحت اغلب برای ورزشکاران مهم است. بهتر است بدن را حداقل برای هشت ساعت مداوم تجدید کنید. کمبود استراحت منجر به افزایش خستگی، هم در داخل و هم خارج از زمین می شود.

مراقبت از کایروپراکتیک برای ورزشکاران در تمام مراحل شغلی آنها مفید است. ورزشکاران المپیک با مراقبت های کایروپراکتیک غریبه نیستند. یک متخصص کایروپراکتیک در ماهیت آسیب های ورزشی به خوبی آشناست و به همین ترتیب، برای حفظ تناسب اندام ورزشی کوچک شما در زمین به طور ویژه آموزش دیده است.

مهم نیست در چه سطحی از رقابت دارید، مزایای زیادی برای دریافت مراقبت های کایروپراکتیک وجود دارد. مراقبت های کایروپراکتیک، که در رویکرد خود طبیعی و جامع است، این رقبا را قادر می سازد تا بدون استفاده از دارو، هیکل خود را حفظ کنند. مراقبت های کایروپراکتیک می تواند جایگزین موثری برای داروها و/یا جراحی تهاجمی باشد.

کایروپراکتیک ها به طور ویژه برای درمان جامع سیستم عصبی و عضلانی آموزش دیده اند. یک کایروپراکتیک می تواند راه حلی برای رقیب المپیکی یا ورزشکار جوان ارائه دهد. توصیه های آنها را برای نکاتی برای جلوگیری از آسیب دیدگی و طولانی کردن دوران ورزشی کودک خود بیابید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر