برای شل شدن عضلات چه باید کرد؟


آسیب عصبی

تهران (پانا) – درمان ساده ای وجود دارد که می تواند ذهن و اعصاب را آرام کند و اولین و بهترین آن تنفس عمیق است.

به گزارش نمناک، شما به چه بیماری مبتلا هستید، چون این روزها قرار است بمیریم، به مرور زمان داروهای زیادی برای ما تجویز شده است. اما داروهای شیمیایی تنها راه حل نیستند، بله، می توانید از تنفس نیز برای آرامش ذهن و بدن استفاده کنید.

دلایل زیادی برای استفاده از داروهای طبیعی وجود دارد که جدای از درمان بیماری ها می توانند سلامت سایر اعضای بدن را بهبود بخشند، یکی از این درمان ها تنفس عمیق است.

تنفس داروی خوبی برای بیماری هاست، تمرینات تنفسی سلامت مغز را افزایش می دهد، به همین دلیل است که تمرینات تنفسی در یوگا و تای چی بسیار استفاده می شود. ما این قدرت را داریم که با نفس کشیدن خود را درمان کنیم.

*برای آرام کردن اعصاب نفس کشیدن را تمرین کنید

یک مکان ساکت ایجاد کنید که در آن سر و صدا نباشد.

از نور و موسیقی استفاده کنید و بگذارید جلوه های آن در فضا پخش شود.

روی زمین یا تخت، هر جایی که احساس گرما می کنید، دراز بکشید.

با تنفس طبیعی شروع کنید و تصمیم بگیرید که دستان خود را در موقعیت صحیح قرار دهید.

دست ها باید روی سینه یا شکم قرار گیرند.

با یک نفس عمیق از شکم و یک نفس عمیق دیگر از قلب شروع کنید.

هر دم را با یک نفس آهسته پایان دهید و این نفس را چندین بار تکرار کنید.

انجام و تکرار این نفس به شما بستگی دارد و اگر احساس می کنید توانایی تکرار آن را دارید می توانید به انجام آن ادامه دهید.

ساده و مهم است

سعی کنید در حین انجام این حرکات دچار فشار و درد نشوید.

اگر در ابتدا آن را دوست ندارید، به ندای درون خود گوش دهید و آرامش خود را حفظ کنید.

اگر نیاز دارید گریه کنید، جیغ بزنید یا صحبت کنید و هر کاری که برای آرام شدن لازم است انجام دهید.

پس از اتمام، بنشینید و به تنفس خود ادامه دهید.