بدترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهتر از روغن های پختن شام


ساشه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ – ۰۴:۳۰

روگن گنجد

تهران (پانا) – روغن صحیح برای سبک، سس سالاد هر دو سبزی سرخ کردنی منحصر به فرد است.

به گزارش تجهیزات گلف خبرنگاران جوان، تحریک مزمن به همان اندازه حدودی {به دلیل} عدم تعادل اسیدهای چرب امگا ۳ را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا ۶ تحمیل تبدیل می شود. هر ۲ اسید چرب حیاتی هستند، با این حال روزی کدام ممکن است مرحله امگا ۶ بعدی اجتناب کرده اند امگا ۳ باشد، می توانند باعث تحریک مزمن شوند.

یکی اجتناب کرده اند روغن هایی کدام ممکن است باعث این عدم تعادل در اسیدهای چرب امگا ۳ را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا ۶ تبدیل می شود، روغن ذرت است. این روغن نسبتاً بودجه است را انتخاب کنید و انتخاب کنید سطح اشتعال بالایی دارد. سطح دود روغن دمایی است کدام ممکن است در آن دمای روغن اجتناب کرده اند دما بعدی {می رود}، آغاز به تجزیه، دود شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوختن می تدریجی. این روغن آنقدرها کدام ممکن است افراد در نظر گرفته شده می کنند مفید نیست. روغن ذرت مملو اجتناب کرده اند اسیدهای چرب غیراشباع تعدادی از مربوط به امگا ۶ است کدام ممکن است ممکن است باعث تحریک را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسیب کبدی شود.

روغن سویا: روغن سویا ممکن است را کشف نشده خطر بیماری قلبی، دیابت نوع ۲ را انتخاب کنید و انتخاب کنید سندرم متابولیک مکان ها. مربوط به متعدد اجتناب کرده اند روغن های طبیعی، روغن سویا نیز فوق العاده تصفیه شده است. معنی ساخت روغن سویا را تمایل اکسیداسیون می تدریجی.

روغن آفتابگردان: تشکیل سطوح بالایی اجتناب کرده اند اسیدهای چرب امگا ۶ است. یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند دلایلی کدام ممکن است روغن آفتابگردان ممکن است ناسالم باشد اینجا است کدام ممکن است در برابر این از گرما در مقابل همراه خود سایر روغن های پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز طبیعی، سطوح بالاتری اجتناب کرده اند آلدئید ساخت می تدریجی. آلدئیدها داروها سمی هستند کدام ممکن است می توانند اشخاص حقیقی را تمایل ابتلا به بیماری های مختلف کنند.

روغن نارگیل: سرشار اجتناب کرده اند اسیدهای چرب همراه خود زنجیره متداولاست کدام ممکن است تغییر آن به چربی های ذخیره شده است برای هیکل دردسر است. بررسی ای کدام ممکن است در شماره ژانویه ۲۰۲۰ نشریه Circulation آشکار شد، آرم می دهد کدام ممکن است روغن نارگیل ممکن است مرحله کلسترول خطرناک هر دو LDL را افزایش دهد کدام ممکن است خبر بدی برای روده ها شماست.

روغن پالم: روغن پالم را اجتناب کرده اند لیست روغن های پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز بردن کنید. طبق تحقیق {انجام شده}، روغن پالم تقریباً دارای بخشها مساوی اجتناب کرده اند چربی های اشباع را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیراشباع است.

مفید ترین روغن ها کدامند؟

روغن زیتون: این روغن دارای سطح دود در حدود ۳۵۰ سطح فارنهایت (۱۷۶ سطح سانتیگراد) است کدام ممکن است دمای روزمره پخت است. روغن زیتون اجتناب کرده اند دیرباز معمول طلایی برای روغن های پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز در آشپزخانه های در سرتاسر جهان {بوده است}. این روغن سرشار اجتناب کرده اند ویتامین E است کدام ممکن است شناخته شده به عنوان خوب آنتی اکسیدان حرکت می تدریجی.

روغن آووکادو: سطح دود آن در حدود ۵۲۰ سطح فارنهایت (۲۷۱ سطح سانتی گراد) است کدام ممکن است آن را برای پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز در دمای شدید مربوط به مصرف کردن اندیشه آل می تدریجی. سبک خنثی شبیه آووکادو دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانید مربوط به روغن زیتون اجتناب کرده اند آن بیشترین استفاده را ببرید. علاوه بر این رژیم غذایی درست مثل روغن زیتون دارد، از تشکیل اسید اولئیک است کدام ممکن است خوب چربی مفید برای روده ها است.

روغن کنجد: سطح دود متداولبه همان اندازه بیش از حد آن تقریباً ۴۱۰ سطح فارنهایت (۲۱۰ سطح سانتیگراد) است. طبق تحقیقات، استفاده اجتناب کرده اند روغن کنجد به مدت ۹۰ روز به طور قابل توجهی قند خون ناشتا را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشانگرهای زیستی تمدید شده مدت را افزایش می بخشد.

رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/