رژیم لاغری سریع

بادمجان و پارمزان آسان (پخت نه سرخ شده)


به دستور غذا بروید – چاپ کنید

بادمجان و پارمزان یک دستور غذای گیاهی ایتالیایی آسان و ضروری است! این نسخه دارای بادمجان ورقه شده با آرد سوخاری پانکو چاشنی شده است پخته شده نه سرخ شده سپس، آنها را با سس مارینارا، برش‌های موزارلای تازه و مقدار زیادی پنیر پارمزان رنده شده روی هم انباشته می‌کنند و برای به دست آوردن حباب‌های قهوه‌ای طلایی پخته می‌شوند. با پاستا پخته شده و سس بیشتر برای یک وعده غذایی کامل سرو کنید!

عکس بالا از بشقاب نان سفید با پنیر بادمجان و ریحان تازه به عنوان تزیین.

پارمزان بادمجان ارزان، خوشایند و یک وعده غذایی عالی است. می‌توانید آن‌ها را زودتر جمع کنید و وقتی آماده شدید در فر قرار دهید، و پس از پخته شدن باقیمانده‌ها، ناهارهای خوبی برای شب‌های هفته درست کنید!

این دستور غذا شامل بادمجان ورقه شده پخته شده در آرد سوخاری پانکو است که به جای سرخ کردن، برشته می شود. (که سنتی تر است). اگر می‌توانستم از سرخ کردن کارهایی که انجام می‌دهم اجتناب کنم – نه فقط به این دلیل که اغلب سالم‌تر هستند، بلکه به این دلیل که کمتر نامرتب هستند. اگر به هر حال فر را برای پخت پارمزان بادمجان گرم می کنید، چرا از فر برای تفت دادن بادمجان استفاده نکنید؟ من قبل از پختن بادمجان از نمک زدن بادمجان صرف نظر کردم (که من واقعاً آن را یک مرحله ضروری نمی دانم.)

خیلی وقت‌ها وقتی هوس بادمجان می‌کنم، حتی به خود زحمت نمی‌دهم آن را بپوشانم، و فقط پارمزان برشته شده آسان بادمجان درست می‌کنم که بسیار سبک و سالم است. اما این دستور غذای پارمزان بادمجان یک قدم جلوتر است—آسان تر از نسخه سرخ شده و کمی دودی تر.

پارمزان بادمجان در بشقاب سفید با ریحان تازه.

مواد تشکیل دهنده بادمجان و پنیر پارمزان (و مواد جایگزین)

  • بادمجان – دو یا سه عدد بادمجان متوسط ​​برای این دستور تهیه کنید.
  • تخم مرغ
  • لبن – در اینجا کامل، کم چرب، بدون چربی یا وگان کار می کند.
  • چاشنی ایتالیایی
  • آرد نان پانکو یا آرد سوخاری معمولی یا آرد سوخاری چاشنی شده (در صورت استفاده از چاشنی، نمک اضافه شده و چاشنی ایتالیایی را حذف کنید.) پودر سوخاری بدون گلوتن یا یک جایگزین کم کربوهیدرات مانند پوست خرد شده گوشت خوک نیز می تواند استفاده شود.
  • روغن زیتون
  • پنیر موزارلای تازه در صورت تمایل می توانید از پنیر موزارلای رنده شده استفاده کنید تا راحت تر و ارزان تر شود.
  • پنیر پارمزان رنده شده تازه یا یکی دیگر از پنیرهای ایتالیایی با عمر طولانی، مانند asago یا pecorino romano.
  • سس مارینارا – مارینارای خانگی یا فروشگاهی خریداری شده خوب است (برای خرید فروشگاه راو را توصیه می کنم).

لطفاً برای دستور پخت کامل از جمله مقادیر مواد و دستورالعمل های دقیق به انتهای پست بروید.

طرز تهیه بادمجان پخته با پارمزان

  1. اولین، نان ورقه شده بادمجان با آغشته کردن به تخم مرغ، سپس آرد سوخاری پانکو چاشنی شده.
  2. بادمجان را تفت دهید در سینی که با روغن زیتون پوشانده شده است.
  3. پارمزان بادمجان را جمع کنید با اضافه کردن کمی سس، بادمجان خلال شده، سس بیشتر، موزارلای تازه و پارمزان و دوباره با بادمجان، سس و پنیر این کار را تکرار کنید.
  4. نان حتی قهوه ای طلایی و شامپاین!

لطفاً برای دستور پخت کامل از جمله مقادیر مواد و دستورالعمل های دقیق به انتهای پست بروید.

کلاژی از نحوه پخت و برشته شدن برش های بادمجان در آرد سوخاری پانکو.
کلاژی که نشان می دهد چگونه قطعات بادمجان را در پنیر پارمزان در یک ظرف پخت لایه بندی کنید.

نکات و ترفندهای آسان پارمزان بادمجان

  • ۲۴ ورقه بادمجان را برش دهید، بنابراین به راحتی می توانید لایه ۱۲ را در یک شبکه ۳ در ۴ در ۲ لایه در یک ظرف پخت ۹ در ۱۲ قرار دهید. اگر کمی روی هم قرار بگیرند اشکالی ندارد.
  • در یک یادداشت مشابه، ۲۴ برش موزارلای تازه را نیز از قبل برش دهید.
  • برای سهولت در بریدن موزارلا، قبل از برش دادن آن را به مدت ۳۰ دقیقه در فریزر قرار دهید.

پرسش و پاسخ

آیا می توانم از قبل پنیر بادمجان درست کنم؟

آره! به سادگی جمع کنید و تا ۲۴ ساعت در یخچال بگذارید. وقتی برای پخت آماده شدید، کافی است روی آن را با فویل بپوشانید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دیگر بپزید، زیرا سرد شروع می شود.

آیا می توانم پارمزان بادمجان را بدون گلوتن درست کنم؟

درست کردن پارمزان بادمجان بدون گلوتن به سادگی با استفاده از پودر سوخاری بدون گلوتن آسان است.

آیا باید قبل از مصرف بادمجان نمک زد؟

من فکر نمی کنم این لازم باشد. برخی از افراد بادمجان را نمک می زنند، آن را به مدت ۳۰ دقیقه در آبکش می گذارند تا طعم تلخ آن از بین برود، سپس آن را خشک می کنند و در دستور پخت از آن استفاده می کنند. در صورت تمایل می توانید این کار را انجام دهید، اما من اغلب این مرحله را نادیده می گیرم تا در زمان با نتایج عالی صرفه جویی کنم، به خصوص با چیزی که تا زمانی که پارمزان بادمجان پخته می شود.

نمای نزدیک از پنیر پارمزان بادمجان در یک ظرف پخت سفید با پنیر قهوه ای ترد روی آن.

سایر دستور العمل های گیاهی ایتالیایی

آیا می دانستید که نظر دادن و رتبه بندی دستور العمل ها یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از وبلاگ نویسان غذای مورد علاقه خود حمایت کنید؟ اگر این دستور غذا را درست می‌کنید، لطفاً روی ستاره‌های زیر کلیک کنید تا نظر بدهید و به این دستور غذا امتیاز دهید و/یا عکس‌ها را در رسانه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ #bowlofdelicious به اشتراک بگذارید یا @bowlofdelicious را تگ کنید!

عکس بالایی از یک ظرف پخت سفید با پارمزان بادمجان و ریحان تازه تزئین شده با پنیر قهوه ای ترد روی آن.

بادمجان و پنیر پارمزان

این پارمزان بادمجان یک غذای گیاهی اصلی ایتالیایی است که شامل بادمجان برش داده شده بو داده پانکو، سرخ نشده، سپس با سس قرمز، موزارلای تازه و پنیر پارمزان و پخته شده حباب‌دار و قهوه‌ای طلایی است. با پاستا پخته شده و سس بیشتر برای یک وعده غذایی کامل سرو کنید.

دستگاه چاپ
سنجاق
متوسط

یک مسیر: اساسی

ظرف ها: ایتالیایی

زمان آماده سازی: ۲۰ دقایق

زمان پخت و پز: ۳۰ دقایق

زمان کل: ۵۰ دقایق

سهام: ۸ سهمیه ها

کالری: ۳۷۶کالری

نویسنده: الیزابت لیندمن

عناصر

  • ۲ بادمجان بزرگ به نوارهای ۲۴ دور (حدود ۱/۲ اینچ) برش دهید
  • ۲ تخم مرغ بزرگ
  • ۲ قاشق های بزرگ شیر خالص (یادداشت ها را ببینید)
  • ۱ قاشق کوچک نمک کوشر تقسیم شده
  • ۱ فنجان آرد نان پانکو (یادداشت ها را ببینید)
  • ۱/۲ قاشق کوچک فلفل سیاه تقسیم شده
  • ۱ قاشق کوچک چاشنی ایتالیایی (یادداشت ها را ببینید)
  • ۱/۴ فنجان روغن زیتون
  • ۴ فنجان ها سس مارینارا
  • ۱۶ اونس. پنیر موزارلای تازه به صورت نازک به ۲۴ قطعه بریده شده است (یادداشت ها را ببینید)
  • ۱ فنجان پنیر پارمزان رنده شده
  • پاستا پخته، سس مارینارا بیشتر و ریحان تازه بکار گرفتن (انتخاب من)

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت گرم کنید. دو ورقه پخت محکم را بیرون آورده و باز کنید ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون روی هر کدام

  • در یک کاسه کم عمق، تخم مرغ ها را هم بزنید (۲) با شیر (۲ قاشق غذاخوری) نصف قاشق چایخوری نمک کوشر و ¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه. در یک کاسه کم عمق دیگر، آرد سوخاری پانکو را مخلوط کنید (۱ فنجان) با ادویه های ایتالیایی (۱ قاشق چایخوری)و بقیه ½ ۱ قاشق چایخوری نمک کوشر و ½ قاشق چایخوری فلفل سیاه.

  • هر برش بادمجان را در مخلوط تخم مرغ آغشته کنید تا همه طرف ها را بپوشاند، سپس در مخلوط آرد سوخاری برای پوشاندن همه طرف ها. سپس بادمجان ها را روی سینی فر که با روغن چرب کرده اید قرار دهید و کار را با تکه های باقیمانده به صورت مناسب تکرار کنید. ۱۲ روی هر ورقه پخت (اگر دو ورقه پخت ندارید، می توانید دو دسته درست کنید.)

  • بادمجان را در دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت به مدت ۱۰ دقیقه بپزید. ورق بزنید و ۸ دقیقه دیگر بپزید تا طلایی و ترد شوند.

  • پراکنده ۱/۴ فنجان سس مارینارا در کف یک ظرف پخت ۸*۱۰ یا ۹*۱۲. لایه لایه ۱۲ بادمجان ها را در قسمت پایینی به شکل شبکه ای ۳×۴ برش دهید و روی هر برش را با ۱ قاشق غذاخوری سس مارینارا و سپس برش های موزارلای تازه بریزید. افشانه ۱/۲ یک فنجان پنیر پارمزان روی آن. لایه ها را تکرار کنید – بقیه بادمجان، سس، موزارلا و پنیر پارمزان.

  • در دمای ۴۰۰ درجه به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بپزید تا پنیر طلایی شود و پارمزان بادمجان خوب و حباب بزند. (اگر خیلی زود قهوه ای شد، می توانید آن را با فویل حلبی چادر کنید.)

  • قبل از سرو برای بهترین نتیجه، اجازه دهید پارمزان بادمجان به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه در تابه خنک شود. با ماکارونی پخته شده و سس مارینارا بیشتر، با ریحان تازه برای طعم دادن سرو کنید.

یادداشت

  • برای سهولت در بریدن موزارلا، قبل از برش آن را به مدت ۳۰ دقیقه در فریزر قرار دهید. وقتی هوا خیلی سرد است، راحت‌تر بریدن آن راحت است.
  • برای صرفه جویی در زمان آماده سازی، موزارلای تازه و از قبل بریده شده بخرید، یا می توانید از موزارلای خرد شده نیز برای گزینه ای مقرون به صرفه استفاده کنید.
  • شما می توانید استفاده کنید سوخاری ایتالیایی چاشنی شده در صورت تمایل – چون معمولاً حاوی نمک هستند، نمک اضافه شده را دور بریزید.
  • دریغ نکنید بادمجان را نمک بزنید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. اگر ترجیح می دهید آنها را بعداً خشک کنید – من معمولاً این مرحله را به خصوص برای دستور العمل هایی که بادمجان را برای مدت طولانی به این شکل طبخ می کنند ضروری نمی دانم. اگر این کار را انجام دادید، می توانید نمک اضافه شده در مخلوط تخم مرغ را حذف کنید.
  • از سس مارینارا خریداری شده در فروشگاه استفاده می کنید؟ Rao مورد علاقه من است و من آن را به شدت توصیه می کنم!
  • شیر گیاهی یا می توان به جای شیر کامل از شیر کم چرب / بدون چربی استفاده کرد.
  • در صورت نصف شدن سهام، حتما از ظرف پخت کوچکتری استفاده کنید.

خوراک

کالری: ۳۷۶کالری | کربوهیدرات ها: ۲۶g | پروتئین: ۲۴g | چربی: ۲۰g | چربی های اشباع شده: ۱۱g | چربی اشباع نشده: ۱g | چربی های تک غیر اشباع: ۷g | چربی اشباع نشده: ۱g | کلسترول: ۹۷میلی گرم | سدیم: ۱۶۰۹میلی گرم | پتاسیم: ۷۸۱میلی گرم | اساسی: ۶g | قند: ۱۱g | ویتامین A: ۱۱۱۹IU | ویتامین سی: ۱۱میلی گرم | کلسیم: ۴۹۴میلی گرم | اهن: ۳میلی گرم

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/