ایده های غذا و تنقلات


تغذیه نوجوانان ممکن است دشوار باشد! در اینجا چند ایده میان وعده و میان وعده برای نوجوانان ، به علاوه راهکارهایی برای تغذیه بهتر ارائه شده است.

نوجوان من اخیراً در آشپزخانه پرسه می زند ، یخچال ، فریزر و درهای کمد را باز می کند ، وقتی چیزی می گوید که مانند گرسنگی جوانان را به خانه می رساند: “آنچه اتفاق می افتد گرسنگی است ، بنابراین من غذا می خورم و احساس سیری می کنم. 10 دقیقه بعد دوباره گرسنه شدم و به نظر می رسید که چیزی نخورده ام. و این یک موضوع تکراری برای همیشه و برای همیشه است. ”

افزایش اشتها در نوجوانان یک شوخی نیست. تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد. همیشه نمی توان اطمینان داد که نوجوان شما گرسنه (اغلب) برای غذاهای مغذی است.

شما همچنین می توانید انجام دهید: 100+ میان وعده سالم برای جوانان گرسنه

جوانان مغذی واقعاً به آن نیاز دارند

بر اساس آخرین گزارش ، برای همه کودکان ، کیفیت غذا برای افراد 14 تا 18 سال پایین ترین بود دستورالعمل های رژیم غذایی آمریکابه این یعنی آنها خطر دریافت نکردن مواد مغذی مورد نیاز خود را دارندبه در اینجا سوء تغذیه احتمالی وجود دارد ، بر اساس گزارش علمی– اقلام غذایی که می توانند به پر کردن شکاف کمک کنند:

  • بیر (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • فولات (دختران): غلات غنی ، اسفناج ، کلم بروکلی ، لیمو ، موز
  • ویتامین ها B6 (دختران): لوبیا ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (دختران): مخمر تغذیه ای، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، ذرت ، بادام هندی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل

چرا تغذیه جوانان می تواند مشکل باشد

چرا کیفیت غذا از نوجوانی پایین تر است؟ اگرچه تمایل آنها بسیار زیاد است ، اما چیزهای کمی مصمم هستند که به دست آوردن آنچه نیاز دارند را برای آنها دشوار کند:

  • آزادی بیشتر: آنها بسیاری از تصمیمات غذایی را به طور مستقل می گیرند و این انتخاب ها اغلب بر آنچه دوستانشان می خورند تأثیر می گذارد.
  • بازار یابی: فست فودها ، نوشابه ها و شیرینی ها همه از جمله دستگاه های آنلاین که هر روز از آنها استفاده می کنند ، به شدت به جوانان عرضه می شود.
  • برنامه شلوغ: بین تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، جوانان تمایل بسیار کمی دارند و می توانند بنشینند تا غذا بخورند و میان وعده بخورند. این به معنی غذاهای مناسب و سازگار است.

7 ایده تغذیه جوانان

طی یک سال گذشته من گام هایی را برداشته ام تا انتخاب فرزندم را در خانه آسان تر و مغذی تر کنم. من صداش کردم “عملیات: تغذیه جوانان گرسنه“. در اینجا خلاصه ای از این ایده ها آمده است – امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند!

1. جعبه صبحانه یخچال یا Burrito

ساندویچ صبحانه

یک دسته بزرگ تهیه کنید تا وارد یخچال شوید و برای صبحانه ، ناهار یا میان وعده سبک گرم کنید. در اینجا نحوه تهیه جعبه های پیش صبحانه آورده شده است (نامه حاوی دستورالعمل هایی برای گرم کردن مجدد آنها است). شما می توانید همین کار را با بوریتو انجام دهید. اینها پر از تخم مرغ آب پز سخت ، سوسیس ، پنیر و فلفل پخته است.

2. جاده های مختلط

یک ظرف را با مخلوطی از آجیل ، آجیل ، میوه های خشک ، تکه های غلات ، شکلات ، گرانولا ، پاستیل ، پاپ کورن یا هر چیز دیگری که بچه ها دوست دارند پر کنید. آنها هنگام اعتصاب غذا می توانند یک مشت پر کننده را تکان دهند.

3. ناهار آماده شده

هنگام شام غذای اضافی درست کنید و وسایل گرمایش را پخش کنید و سرو کنید (من وسایلم را از Costco تهیه کردم اما ظروف آماده سازی شیشه ای مقایسه کنید) آیا به ایده های ناهار سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ تحقیق کردن 40 ایده برای ناهار کودکان در خانه

4. میله های خانگی + لقمه های میان وعده

میله های جو دوسر شکلاتی

در روز یکشنبه دسته ای تهیه کنید تا در طول هفته با نوجوان خود تماس بگیرید. این تنقلات کودک را که توسط:

5. صفحات I-Catching

گاهی اوقات به بچه ام غذا می دهم و فکر می کنم گرسنه است (معمولاً). من سال گذشته وقتی بچه هایم این کار را در مدرسه به صورت آنلاین انجام می دادند ، شروع به ساختن بشقاب های من کرد. این بشقاب ها ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی هستند و حاوی موادی مانند بیسکویت ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات هستند. این اساساً یک غذای کوچک مغذی در یک بشقاب است – با نامی سرگرم کننده.

6. بسته های اسموتی

مواد لازم اسموتی برای کیف قابل استفاده مجدد

با جمع آوری کیسه ها (زیپ تاپ یا.) تهیه اسموتی را برای نوجوان خود آسان کنید کیسه های قابل استفاده مجدد مانند این) هر چیزی غیر از مایع کودک شما می تواند محتویات مخلوط کن را ذخیره کرده و شیر (شیر یا غیر لبنی) و ماست به آن اضافه کند. یا بطری های ماست را در یخچال قرار دهید تا به کیسه های نرم خود اضافه کنید (این مخروط بستنی است که من دارم و دوست دارم) آیا برای نوجوانان خسته خود تلاش زیادی می کنید؟ اسموتی را مخلوط کرده و بریزید قالب های یخی مانند این می پاپ خنک شدن

7. رضایت غذاهای بسته بندی شده

اگرچه ممکن است شنیده باشید ، خرید مواد غذایی بسته بندی شده اشکالی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند نوجوانان را در خانه نگه دارد و غذاهای بسته بندی شده را ذخیره نکند! (من دوست دارم سرنشینان قفسه را به ظروف وصل کنم تا تشخیص و کار با آنها راحت تر شود.)

  • بوریتو یخ زده
  • وافل یخ زده
  • برگر و گوشت بدون گوشت (ما عاشق مورنینگ استار مزارع Chik Patties هستیم)
  • چوب پنیر
  • یوگور
  • میله ها (ما Perfect و Clif را دوست داریم)
  • غلات کامل (ما Triscuit و Wasa را دوست داریم)
  • گرانولا (برای مخلوط کردن یا تهیه پاراف ماست)
  • گوشت گاو و بوقلمون
  • میوه خشک و سرد شده
  • میوه ها و انواع توت ها
  • غلات کامل (ما گندم خرد شده و Cheerios را دوست داریم)
  • بسته های بلغور جو دوسر
  • بسته های آجیل منحصر به فرد و بسته های کره
  • فنجان میوه (در آب میوه)
  • لوله های هوموس و گواکامول
  • لوبیای پخته
  • جعبه های ثابت شیر ​​سفید و خوش طعم

من یک شرکت کننده در برنامه Amazon LLC Associates Program هستم ، یک برنامه تبلیغاتی که به من راه ارتباطی با Amazon.com و سایت های مرتبط را ارائه می دهد.



دیدگاهتان را بنویسید