آیا واقعاً گرسنه هستم؟ علائم جسمانی جستجوی گرسنگی


آیا واقعاً می توانید علائم فیزیکی گرسنگی را که هنگام خوردن می توانید تشخیص دهید ، احساس کنید؟ به طرز شگفت آوری ، بسیاری از مردم آن را ندارند و با تعجب می گویند: “آیا من واقعاً گرسنه هستم؟”

اما نگران نباشید ، اگر شما یکی از این افراد هستید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

یافتن علائم فیزیکی گرسنگی می تواند یک کار دلهره آور باشد. ما مشغول و مشغول هستیم و اغلب احساس نمی کنیم که وقت داریم گرسنگی را بررسی کنیم یا اعتراف کنیم گرسنگی واقعاً چه حسی دارد. حتی گاهی اوقات ، ما به سادگی نمی دانیم چه حسی دارد!

ما در مورد تغذیه با هوشیاری و آگاهی صحبت می کنیم و باز هم ، در اینجا نیز نقشی ایفا می کند. هنگامی که ما به طور منطقی غذا نمی خوریم (و اگر بخواهید عاقلانه غذا نمی خوریم) ، بسیار دشوار است که بدانیم گرسنگی عامل انتخاب غذای ما است یا خیر.

برای کمک به شما در این زمینه ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه باهوش تر باشید و علائم جسمانی گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید با غواصی شروع کنیم که چرا غذا خوردن با توجه به گرسنگی شما بسیار مهم است.

چرا تشخیص علائم جسمانی گرسنگی مهم است؟

در طول روز بدن ما در تماس مداوم با ما است تا به ما اطلاع دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم و چه زمانی به انرژی نیاز نداریم. دستورالعمل گرسنگی و سیری ما مسئول این امر است!

هورمونهای مسئول ایجاد گرسنگی و سیری دستورات گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (سیری / هورمون سیری) هستند.

وقتی احساس گرسنگی می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما متأسفانه برای بسیاری از افراد در طول زمان ، این علائم جسمی را نادیده نمی گیرند و احساس خود را فراموش نمی کنند. برنامه ریزی ، کمبود زمان ، استرس و رژیم از عوامل متعدد شیوه زندگی هستند که می توانند باعث این امر شوند.

وقتی علائم جسمانی گرسنگی را نادیده می گیریم یا تشخیص می دهیم ، یک سری اتفاقات شروع می شود.

ما می توانیم به نقاط گرسنگی شدید برسیم و کنترل رژیم غذایی خود را از دست بدهیم ، وقتی غذا می خوریم ، بیش از حد غذا می خوریم یا به طور منظم کافی نیستیم ، ممکن است احساس کسالت ، متورم شدن و اضافه وزن داشته باشیم ، لیست همچنان ادامه دارد.

لوگا برای جلوگیری از این اتفاق ، ما واقعاً می خواهیم علائم گرسنگی را بیاموزیم.

علائم جسمی گرسنگی

با بررسی دستورالعمل های گرسنگی و سیری ، ممکن است بتوانید اعتراف کنید که واقعا گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید.

در زیر برخی از علائم فیزیکی گرسنگی را مشاهده می کنید.

خستگی و کمبود انرژی

آیا تا به حال احساس کرده اید که به تازگی از آن خارج شده اید؟ آیا از داشتن یک خواب راحت خسته شده اید؟ با وجود اینکه هیچ کار سنگینی انجام نمی دهید خسته شده اید؟

این یکی از علائم گرسنگی فیزیکی است.

ما همیشه به بدن نیازمند انرژی اشاره می کنیم. خوب ، به انرژی = غذا فکر کنید. وقتی غذای کافی (و در نتیجه انرژی) دریافت نمی کنیم ، بدن می تواند بخش زیبایی را احساس کند.

کارهای روزمره کمی دشوار است و به نظر نمی رسد که از پس آن بر بیاییم. تنها راه حل این است که رژیم غذایی سالم داشته باشید!

دفعه بعد که احساس خستگی و ضعف کردید ، مطمئن شوید که به آنجا آمده اید تا بفهمید که آیا این نشانه فیزیکی گرسنگی است.

معده معده

این یکی آسان است ، درست است؟

اگر معده شما در حال چرخش یا خزیدن است و احساس درد شدیدی دارید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد.

من به شما قول می دهم ، مهم نیست که چقدر غذا ، سم زدایی یا پاکسازی به شما می گویند که نادیده بگیرید – این دستورالعمل ها به میزان ساعت ، به سادگی م effectiveثر نیستند و درست نیستند.

وقتی این درد را احساس می کنیم ، آنچه اتفاق می افتد این است که ماهیچه های شکم وقتی خالی می شوند منقبض می شوند. دفعه بعد که شکمتان تکان خورد ، به پنج مرحله گوش دهید و به آن پاسخ دهید!

سردرد و لرزش دست

هنگامی که گرسنه هستیم و مدت زیادی است که غذا نداریم ، سطح قند خون ما کاهش می یابد. اکنون که قند خون شما پایین است ، بدن شما به مغز شما اشاره می کند تا مشخص کند که آیا به انرژی بیشتری نیاز دارید یا غذا.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، ممکن است عروق خونی را سفت کرده و فشار خون را افزایش دهد. نتیجه نهایی؟ سر درد.

علاوه بر این ، وقتی قند خون پایین است ، احساس لرزش و تشنج برای من طبیعی است.

اگر اغلب با لرزش دچار سردرد می شوید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد. این می تواند یکی از علائم گرسنگی شما باشد.

ذهنی چمن و عدم تمرکز

این دو نیز با قند خون پایین ارتباط دارند. وقتی بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

این می تواند مه آلود باشد! ممکن است احساس کنید الگوهای فکری شما کمی کندتر از حد معمول است ، یا فقط نمی توانید بر فعالیت های عادی و تا آنجا که می توانید تمرکز کنید.

بدن شما با فعالیت در سطح پایین سعی می کند به شما بگوید که برای افزایش قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

عصبانیت

همه آن را تجربه کرده اند “جا رختی” قبل از. وقتی احمق هستید ، عصبانی هستید ، ناامید هستید ، و گاهی اوقات بدون دلیل بسیار مشکل است. آیا چیزی هست که واقعا شما را اذیت کند؟ آیا چیزی هست؟ نه ، فقط گرسنگی است.

انرژی و مواد مغذی بدن شما کم است ، بنابراین دوباره قند خون شما پایین است. وقتی قند خون پایین است ، واکنش احساسی بدون دلیل برای ما بسیار آسان تر است.

اگر متوجه شدید که این امر اغلب بعد از یک وعده غذایی طولانی اتفاق می افتد ، یکی از علائم گرسنگی ممکن است این باشد:جا رختی “ یا عصبانیت

نشانه هایی که ممکن است اشتباه کنید اما اینطور است “گرسنگی سر”

اما اگر فکر کنیم نشانه جسمی گرسنگی را تجربه می کنیم ، در واقع این چیز دیگری است؟ ما به این می گوییم “گرسنگی در سر”.

سردرد زمانی اتفاق می افتد که یک حالت ، احساس یا احساس خاص باعث تحویل غذا شود.

در زیر برخی از رایج ترین علائمی که ما به آنها می گوییم آورده شده است ، گرسنگی سربه

حرص غیرمنتظره

هرگز بی تفاوت با خود فکر نکنید: “خدای من ، من او را می کشم [insert craved food item here]”، کاملاً غیرعادی؟

این عشقه! اکنون قبل از اینکه وارد این موضوع شوم ، شرایط جسمی خاصی وجود دارد که می تواند باعث هوس شود ، و اینها در واقع می تواند شامل گرسنگی فیزیکی شود. بنابراین اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید و به جلو حرکت نمی کنید ، به اینجا بروید تا در مورد آنچه اشتیاق شما سعی دارد به شما بگوید بیشتر بدانید.

اما بیشتر اوقات ، طعم و تجربه غذایی است که ما میل داریم ، نه تغذیه بدن. وقتی می خواهیم غذا بخوریم ، اگر بخواهید ، این یک نشانه است گرسنگی سربه

خستگی جسمی یا روانی

آیا تا به حال از نظر جسمی یا روحی خسته شده اید و تنها کاری که می خواهید انجام دهید خوردن چیزی است که احساس کرده اید؟ آره، گرسنگی سربه

حالا من می گویم ، این کمی فریبنده است. گرسنگی فیزیکی به دلیل خستگی کاملاً امکان پذیر است. اما در بسیاری از مواقع ، هنگامی که ما از نظر روحی یا جسمی خسته هستیم و علائم گرسنگی را نشان نمی دهیم ، غذا همچنان می تواند خوب باشد.

وقتی آگاهانه به دلیل احساسات یا عواطف به دنبال غذا می گردیم ، واقعاً به دستورات گرسنگی بدن گوش نمی دهیم.

فشار غیرقابل کنترل

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است! وقتی مضطرب هستیم می توانیم همان کار را انجام دهیم مانند زمانی که احساس خستگی می کنیم.

فشار ناراحت کننده و ناراحت کننده است. خوردن شیرینی از طرف دیگر خوشمزه و بسیار لذت بخش است. ایجاد عادت برای دستیابی به موقعیت های استرس زا بسیار آسان است.

ما به این می گوییم استرس خوردن!

وقتی استرس کار نمی کند ، برمی گردد و ما سریع ، آسان به آن نگاه می کنیم و می توانیم آن را کاهش دهیم. غذا یکی از این روش ها است. گرسنگی ناشی از استرس یک فرایند است گرسنگی سر به جای گرسنگی فیزیکی

احساس گسترده

در نهایت ، ما احساساتی داریم. آیا تا به حال احساس ناراحتی ، عصبانیت ، ناامیدی یا ناامیدی کرده اید که فقط نیاز به نگه داشتن یک کوکی دارید؟

پس از دو مثال آخر ، من فکر می کنم به راحتی می توان فهمید که این یک مثال است گرسنگی سر همانند استرس ، وقتی احساسات با آن کنار می آیند ، می توانیم در مورد غذا به دنبال کمک باشیم.

بیاموزید که چگونه علائم گرسنگی را در بدن کنترل کنید

هدف در اینجا این است که واقعا با گرسنگی شخصی و حتی دستورالعمل سیری خود مطابقت داشته باشید. برای یادگیری علائم جسمانی گرسنگی ، به طور منظم تجربه می کنید. وقتی این کار را می کنید ، به سادگی آگاهانه غذا می خورید.

در سیستم تغذیه ذهنی members ، اعضای ما ابزارها و وسایلی را برای توسعه این مهارت ارائه می دهند تا با الگوهای گرسنگی بدن خود مطابقت داشته باشند تا اعتماد به نفس در مورد زمان غذا خوردن ، آنچه که باید بخورند و میزان خوردن بر اساس نیاز به آن زمان ایجاد شود.

داشتن یک مهارت قوی است!

دیدگاهتان را بنویسید