آرد آرد هندوانه برای شما مفید است؟


این موضوع توسط شنونده ووا نافاکو دیوا ، استاچی ، پیشنهاد شد که تصویری از چیزی به نام آرد هندوانه را برای من ارسال کرد. “آیا این چیز دیگری اغراق آمیز است یا حلال است؟ آیا مانند آرد گندم عمل می کند؟”

باید اعتراف کنم که ایمیل استاسی اولین باری بود که در مورد آرد هندوانه شنیدم. فکرش را بکنید ، وقتی هندوانه نارس بیرون آمد (که مطمئناً یکی از موفق ترین ها در دوران مدرن است) ، آخرین باری را که حتی یک دانه هندوانه دیدم ، به یاد نمی آورم. ظاهراً همه این دانه هایی که هنوز در سالاد میوه خرد نشده اند ، اکنون تولید و بازیافت شده اند تا جایگزین آرد کم کربوهیدرات شوند.

آیا آرد هندوانه مقوی است؟

یک چهارم فنجان هندوانه 15 گرم چربی ، 9 گرم پروتئین و فقط 3 گرم کربوهیدرات را تأمین می کند. محتوای چربی بالا به این معنی است که کالری بسیار زیاد است. یک چهارم فنجان آرد هندوانه دارای 180 کالری است ، در حالی که در بادام 160 کالری ، در آرد نارگیل 130 و در آرد گندم کامل 110 کالری است. تعریف تغذیه ای آرد هندوانه بسیار شبیه به بادام است.


برای مقایسه تغذیه میوه ها و سبزیجات بدون گلوتن اینجا را کلیک کنید.

اما این چیه این نیست به نظر می رسد آرد گردو هندوانه مهم است.

چه چیزی حاوی آرد هندوانه نیست؟

به گفته یکی از راهنمایان اصلی آرد هندوانه ، این آرد نه تنها بدون دانه و گلوتن بلکه “8 بزرگ رایگان” است. این بدان معناست که هیچ یک از هشت ماده غذایی که مسئول 90 درصد از کل واکنش های آلرژی غذایی هستند را شامل نمی شود. “8 بزرگ” ، همانطور که نامیده می شود ، (تقریباً به ترتیب ، با حداکثر): شیر ، صدف ، ماهی ، گندم ، تخم مرغ ، آجیل ، آجیل و سویا است.

برخلاف تصور عموم ، خوردن غذاهایی مانند گندم یا سویا شانس ابتلا به آلرژی را افزایش نمی دهد.

رهایی از آلرژی های رایج می تواند یک مزیت بزرگ به نظر برسد. در واقع ، بسیاری از مصرف کنندگان این نوع پیش بسته بندی را به عنوان نشانه ای از غذاهای فاقد این آلرژن ها به نوعی سالم تر یا مغذی تر تفسیر می کنند. اما برای 95 درصد افرادی که حساسیت غذایی ندارند ، هیچ فایده ای وجود ندارد که از آن اجتناب کنید. برخلاف تصور عموم ، خوردن غذاهایی مانند گندم یا سویا شانس ابتلا به آلرژی را افزایش نمی دهد.

بالا 8 – آیا از این حساسیت غذایی رایج اجتناب می کنید؟

پنکیک پالئو (و سایر اکسیمورون ها)

به نظر می رسد آرد هندوانه توسط پیروان پالئو نیز پذیرفته شده است ، آنها سعی می کنند غذای خورده شده توسط شکارچیان را میلیون ها سال قبل ، قبل از سپیده دم در زمین های کشاورزی و دام ، تقلید کنند. اولین وعده غذایی هندوانه که به صورت آنلاین پیدا کردم مخصوص پنکیک و وافل بدون کربوهیدرات بود.

آرد گردو هندوانه

من احساسات متفاوتی نسبت به جنبش غذای سرخپوشان دارم ، که در قسمت قبل به آن پرداختم. علاقه مندان به سرخپوشان می توانند نسبت به آنچه “مورد تایید سرخپوش” است یا نه ، بسیار انتقاد کنند ، که من آن را شگفت انگیز می دانم ، با توجه به این که ما واقعاً به طور دقیق نمی دانیم مردم مختلف پارینه سنگی چه می خوردند و مسائل مربوط به سلامتی آنها چیست. با فعالیت هایی که تصور می شود به ریشه های تغذیه ای ما بازمی گردد ، به نظر می رسد در غذاهای پالئو بسیار فرآوری شده چیزی بسیار اشتباه است.

من انسان های اولیه را در حال گردش در خیابان های زنجیره غذایی طبیعی محلی ام ، پرتاب قهوه ، کافه های انرژی زا ، پنیر ، و کامیون های سس مایونز برای تاریخ خود ، قبل از عزیمت به خانه برای گرم کردن اتو وافل تاریخ وافل خود را. فکر می کنم چیزی در ترجمه کم است.

با فعالیت هایی که تصور می شود به ریشه های تغذیه ای ما بازمی گردد ، به نظر می رسد در غذاهای پالئو بسیار فرآوری شده چیزی بسیار اشتباه است.

غلات چه اشکالی دارد؟

بسیاری از افرادی که از رژیم غذایی Paleo یا کربوهیدرات کم استفاده کرده اند ، دانه هایی را مشاهده کرده اند که به طور طبیعی سالم نیستند. اما ظاهراً افرادی که کربوهیدرات کمی دارند و شیوه زندگی سرخپوستان را ندارند ، اجتناب از این بخش از رژیم غذایی دشوار است. در واقع ، به نظر می رسد اکثر غذاهای سرخپوشان تلاش برای تهیه نان ، بیسکویت ، مافین و سایر محصولات پخته شده بدون استفاده از غلات است.

به عنوان مثال ، بسیاری از غذاهای پخته شده Paleo را خواهید دید-هم غذاهای از قبل بسته بندی شده و هم غذاهای خانگی. بیشتر آنها حاوی مقداری بادام ، نارگیل ، کاساوا ، تاپیوکا یا نشاسته پیکان هستند. اکثر این محصولات ادعا می کنند که می توانید به راحتی آنها را با همان مقدار آرد معمولی گندم جایگزین کنید. اما اگر انتظار دارید نتایج مشابهی را بدست آورید ، به احتمال زیاد ناامید خواهید شد. پروتئین های گلوتن موجود در گندم و سایر غلات دارای خواص منحصر به فردی هستند که به استحکام ، انعطاف پذیری و افزایش چربی و خمیر می افزایند. محصولات پخته شده بدون غلات و بدون گلوتن سنگین تر و متراکم تر از میوه های مشابه خود هستند.

در حال حاضر ، برای پاسخ به سوال looga Staci: نه ، هندوانه آرد به عنوان آرد گندم کار نخواهد کرد. اما اگر نمی توانید گندم بخورید یا از بازی با آرد دیگر لذت ببرید ، من به شما پیشنهاد می کنم از آرد هندوانه به همان روشی که از آرد بادام استفاده می کنید استفاده کنید.

آیا پرهیز از میوه رژیم غذایی شما را سالم تر می کند؟

شخصاً ، اگر تحمل خاصی ندارید ، فکر نمی کنم برای دریافت یک رژیم غذایی سالم لازم باشد میوه ها را پاک کنید. گفته می شود ، غذاهای غلات (به ویژه غذاهایی که با آرد تصفیه شده تهیه می شوند) می توانند کالری بدی را به رژیم غذایی شما اضافه کنند بدون اینکه ارزش غذایی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

اجتناب از حبوبات تا حدی به این معنی است که در نهایت غذاهای پخته شده و سبزیجات بیشتری می خورید ، من می بینم که چگونه می تواند کیفیت غذای شما را بهبود بخشد. اما اگر به سادگی بر اساس مقدار بیشتری نان غلات کامل ، بیسکویت ، بیسکویت ، کلوچه و وافل به غذاهای حاوی ذرت روی آورید ، مطمئن نیستم که از نظر تغذیه چقدر کار کرده اید.

بنابراین اگر غذاهای پخته شده و سایر داروهای شما از گندم ، برنج ، کاساوا یا آرد هندوانه تهیه می شود ، پیشنهاد می کنم همان تمریناتی را که با آرد سنتی انجام می دهید انجام دهید.



دیدگاهتان را بنویسید