رژیم لاغری سریع

آب سبز واقعا خوشمزه است


به دستور غذا بروید – چاپ کنید

این آب سبزه اوه واقعا خوشمزه – قول می دهم، شما از قبل مشتاقانه منتظر خوردن آن هستید و بدن شما بابت آن از شما تشکر خواهد کرد! این اسموتی سبز پر از اسفناج و حتی خیار است، اما با دو چیزی که سبزیجات تلخ بیشتر به آن نیاز دارند متعادل است: چربی و شکر. موز، آناناس، سیب، و انبه شیرینی پر جنب و جوش و مواد مغذی زیادی را اضافه می کنند و چند آووکادو رنگ سبز پر جنب و جوش و همچنین چربی های سالم را اضافه می کند.

تصویر بالای دو اسموتی سبز رنگ با موادی که در اطراف آنها پراکنده شده است.

از آنجایی که از مخلوط کن Vitamix خودنمایی می کنم، نمی توانم از ساخت اسموتی ها دست بکشم. و این اسموتی های سبز مورد علاقه من هستند – من در دو هفته گذشته هر روز یک عدد در صبح مصرف کرده ام و نمی توانم به شما بگویم چگونه. پرانرژی و سالم به من احساس می کند! افزایش انرژی مانند نوشیدن یک فنجان قهوه است.

راز بهترین اسموتی سبز: چربی و شکر. شما به آنها سبزیجات سبز تلخ نیاز دارید. به همین دلیل است که من کلم بروکسل را با بیکن و شربت افرا کبابی می کنم و سالاد کلم را با سرکه افرا شیرین و روغن زیتون می مالم. چربی و شکر را با طعم تلخ سبزیجات سبز متعادل کنید. و وقتی از نوشیدنی لذت می برید، تلخ آخرین چیزی است که می خواهید!

اجازه ندهید رنگ سبز پر جنب و جوش این اسموتی شما را فریب دهد – بله، همینطور است پر از سبزیجات خوب، اما به زیبایی متعادل شده است میوه های زرد شیرین (این رنگ را از بین نمی برد)، و همچنین کمی آووکادو برای برخی از چربی های سالم برای از بین بردن طعم تلخ و متعادل کردن اسیدیته (آبمیوه را کاملا وگان/گیاهخوار نگه دارید). نتیجه فوق العاده است نرم، شیرین اما نه خیلی شیرین، سالم و خوشمزه اسموتی

پس این مخلوط کن را بگیرید و به آن برسیم!

لطفاً برای دستور پخت کامل از جمله مقادیر مواد و دستورالعمل های دقیق به انتهای پست بروید.

مواد تشکیل دهنده و جایگزین

  • اسفناج کوچک – من بچه اسفناج را دوست دارم زیرا سبک است و در فروشگاه از قبل شسته شده است. در صورت تمایل می توانید از سبزیجات دیگر یا مخلوطی مانند اسفناج رسیده، کلم پیچ، کلم بچه یا حتی کاهو استفاده کنید.
    • اگر از کلم پیچ استفاده می کنید، حتماً این راهنمای طرز تهیه کلم پیچ را مطالعه کنید، از جمله اینکه چگونه تلخی آن را کمی رام کنید.
  • گزینه – فقط چند اسلاید، در صورت تمایل می توانید آنها را حذف کنید. نیازی به لایه برداری نیست. تغذیه و طعمی تازه و شیرین را اضافه می کند.
  • یک سیب – من از فوجی برای شیرینیش استفاده کردم. هر یک از آنها کار می کنند و پوست قرمز به هیچ وجه روی رنگ تأثیر نمی گذارد.
  • آناناس و انبه منجمد یا هر مخلوطی از میوه های زرد رنگ که رنگ آب سبز را خراب نمی کند. انجماد عالی است زیرا بدون نیاز به افزودن یخ یک اسموتی سرد درست می کند. سردی آن نیز به کاهش تلخی هر طعمی کمک می کند. از آناناس تازه یا کنسرو شده یا انبه تازه نیز می توان استفاده کرد (در اینجا نحوه پوست کندن انبه به راحتی آمده است!).
    • میوه قرمز در آب سبز چندان بد نیست. از بلوز دوری کنید، که به آب میوه رنگ قهوه ای اشتها آور می دهد.
  • موز – دو عدد از آنها، ترجیحاً بسیار رسیده، شیرینی طبیعی زیادی به آب سبز می افزایند. منجمد یا تازه خوب است.
  • آووکادو – می توانید از تازه استفاده کنید یا معمولاً می توانید قطعات یخ زده را به همراه سایر میوه های یخ زده در فروشگاه مواد غذایی خود پیدا کنید. چربی به نظر من ضروری است – برای رسیدن به همان اثر تلخ می توانید از ماست پرچرب، کره آجیل یا حتی کمی روغن نارگیل استفاده کنید.
  • اب – من آب را به عنوان پایه ای برای اسموتی های سبز دوست دارم اما اگر دوست دارید می توانید از شیر گیاهی یا شیر کامل استفاده کنید (که همچنین مقداری چربی و پروتئین به اسموتی اضافه می کند)، یا آبمیوه (آب آناناس در این کار عالی است، به خصوص اگر از آناناس کنسرو شده استفاده می کنید، فقط آب آن را داخل آن بریزید!).
ترکیبی از مواد برای یک اسموتی سبز.

طرز تهیه آب میوه سبز

  1. تمام مواد خود را به مخلوط کن خود اضافه کنید.
  2. آب در آن بریزید.
  3. همزن را با حرارت ملایم روشن کنید تا همه مواد با هم مخلوط شوند. در صورت نیاز فشار وارد کنید یا مکث کنید تا کناره های مخلوط کن خراشیده شود.
  4. آنقدر هم بزنید تا آب آن کاملا یکدست شود (حدود ۳۰ ثانیه).
  5. داخل فنجان بریزید و سرو کنید!
کولاژی که نحوه درست کردن آب سبز را در مخلوط کن نشان می دهد.

توصیه های تجهیزات

من عاشق مخلوط کن Vitamix هستم. گران است، اما بسیار قدرتمند است. نسخه ای که من دارم (سری صعودی) راه‌اندازی خودکار، از جمله تنظیم اسموتی‌ها، بنابراین می‌توانید آن را به‌طور خودکار روشن و خاموش کنید.

یک گزینه مقرون به صرفه تر Ninja Blender است. واقعاً، هر مخلوط‌کنی با این اسموتی کار می‌کند – کافی است آن را کمی بیشتر بگذارید تا بافتی فوق‌العاده صاف داشته باشد!

من همچنین عاشق سرو آب میوه هایم در لیوان های شراب بدون ساقه با نی های بامبوی قابل استفاده مجددم هستم. (که زیبا به نظر می رسد، سازگار با محیط زیست است و مانند نی های کاغذی خیلی آزاردهنده نیست!).

نمای نزدیک از آب سبز در یک لیوان شراب با نی بامبو.

سایر ایده های صبحانه سالم از میوه ها و سبزیجات

آیا می دانستید که نظر دادن و رتبه بندی دستور العمل ها یکی از بهترین راه هایی است که می توانید از وبلاگ نویسان غذای مورد علاقه خود حمایت کنید؟ اگر این دستور غذا را درست می‌کنید، لطفاً روی ستاره‌های زیر کلیک کنید تا نظر بدهید و به این دستور غذا امتیاز دهید و/یا عکس‌ها را در رسانه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ #bowlofdelicious به اشتراک بگذارید یا @bowlofdelicious را تگ کنید!

تصویر مربعی از دو آب میوه سبز با مواد پراکنده در اطراف آنها.

آب سبز واقعا خوشمزه است

این اسموتی سبز واقعاً خوشمزه است – پر از اسفناج و حتی خیار است، اما با دو چیزی که سبزیجات تلخ بیشتر به آن نیاز دارند متعادل است: چربی و شکر. موز، آناناس، سیب و انبه شیرینی پر جنب و جوش و مواد مغذی زیادی را اضافه می کنند، و چند آووکادو طعم سبز خوشمزه و همچنین چربی های سالم را اضافه می کند.

دستگاه چاپ
سنجاق
متوسط

یک مسیر: نوشیدنی ها

ظرف ها: آمریکایی

زمان آماده سازی: ۵ دقایق

زمان کل: ۵ دقایق

سهام: ۲ سهمیه ها

کالری: ۳۱۴کالری

نویسنده: الیزابت لیندمن

عناصر

  • ۲ فنجان ها اسفناج کوچک یا سبزی های دیگر، به یادداشت ها مراجعه کنید
  • ۱/۲ آووکادوی کوچک
  • ۱ سیب کوچک هسته دار یا ۱/۲ سیب بزرگ (من فوجی را دوست دارم چون شیرین است)
  • ۱/۲ فنجان خیار ورقه شده حدود یک چهارم یک خیار متوسط
  • ۱ فنجان تکه های آناناس یخ زده یادداشت ها را ببینید
  • ۱ فنجان برش های انبه یخ زده یادداشت ها را ببینید
  • ۲ موز
  • ۱ فنجان اب یادداشت ها را ببینید

دستورالعمل ها

  • اسفناج را اضافه کنید (۲ فنجان)، آووکادو (½)، یک سیب (½ حکاکی شده کوچک)برش های خیار (نصف فنجان)، آناناس (۱ فنجان)انبه (۱ فنجان)و موز (۲) به مخلوط کن شما در آب بریزید.

  • همزن را روی حرارت ملایم قرار دهید تا مواد خوب با هم ترکیب شوند و در صورت نیاز هم بزنید (یا مکث برای خراش دادن طرفین). سپس مخلوط کن خود را روی حرارت روشن کنید تا آب آن کاملا مخلوط شود (حدود ۳۰ ثانیه).

  • در دو تا چهار فنجان بریزید و لذت ببرید!

یادداشت

  • این دستور اسموتی برای ۲-۴ وعدهبسته به میزان مورد نیاز شما، اما اطلاعات تغذیه ای برای دو وعده تخمین زده می شود.
  • اسفناج کوچک دسترسی به آن آسان است، طعم ملایمی دارد و معمولاً در فروشگاه مواد غذایی از قبل شسته می شود. می توان از سبزی های دیگر استفاده کرد – اسفناج رسیده، کلم پیچ، کاهو و غیره، اما به خاطر داشته باشید که هر چه سبزی رسیده تر باشد، طعم آن تلخ تر است. اطلاعات بیشتر در مورد تهیه کلم را در اینجا بخوانید، از جمله نکاتی برای از بین بردن مقداری تلخی سبزی ها.
  • آناناس و انبه شیرینی را به آب میوه اضافه کنید بدون اینکه مزاحم سبزی آن شود. می توان از میوه های زرد دیگر استفاده کرد – برای مثال هلو. پوست سیب قرمز رنگ را در این آب تغییر نمی دهد.
  • منجمد میوه این عالی است زیرا دمای سردتر آب میوه به تعادل هر گونه تلخی سبزی کمک می کند. من معمولا از آناناس یخ زده، انبه و موز تازه استفاده می کنم، اما اگر دوست دارید می توانید از موز یخ زده و آووکادوی یخ زده استفاده کنید.
  • آووکادو چربی های سالم را به آب میوه اضافه می کند و همچنین رنگ سبز را تقویت می کند. این چربی ها همچنین به تعادل هر گونه تلخی اسفناج و خیار کمک می کنند. ماست پرچرب، کره آجیل یا حتی کمی روغن نارگیل نیز همین اثر را خواهند داشت.
  • به جای آب می توانید از شیر یا شیر گیاهی استفاده کنید (که همچنین مقداری چربی و پروتئین به اسموتی اضافه می کند) یا آبمیوه (برای یک آبمیوه شیرین تر – اگر از آناناس کنسرو شده در اینجا استفاده می کنید، آب بطری شده عالی عمل می کند!)
  • من عاشق سرو کردن آنها در لیوان های شراب بدون ساقه با نی های بامبوی قابل استفاده مجدد هستم.

خوراک

کالری: ۳۱۴کالری | کربوهیدرات ها: ۶۹g | پروتئین: ۵g | چربی: ۸g | چربی های اشباع شده: ۱g | چربی اشباع نشده: ۱g | چربی های تک غیر اشباع: ۵g | سدیم: ۳۸میلی گرم | پتاسیم: ۱۲۰۵میلی گرم | اساسی: ۱۲g | قند: ۴۴g | ویتامین A: ۳۹۷۶IU | ویتامین سی: ۹۸میلی گرم | کلسیم: ۷۵میلی گرم | اهن: ۲میلی گرم

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/