آبگوشت استخوان – راهی سریعتر برای کاهش وزن!

غنی ترین شکل پروتئینی که بدن شما می تواند در هر زمان دریافت کند، کلاژن نام دارد. کلاژن از یک سوم کل پروتئین بدن تشکیل شده است (بار، ۲۰۱۵). بر اساس (Kadler et al., 2007; Kjaer et al., 2009). کلاژن برای حفظ سلامت استخوان ها، پوست، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها ضروری است. می توان آن را در رگ های خونی، قرنیه چشم و دندان ها یافت. چهار نوع اصلی کلاژن در بدن وجود دارد که به شرح زیر است:

نوع I – مسئول حدود ۹۰ درصد از سطوح کلاژن در بدن است که پر از فیبر است. آنها به ساختار پوست و استخوان، هوس گرسنگی، غضروف، تاندون ها و تقویت دندان ها کمک می کنند.

نوع ۲ – شامل الیاف شل است که به انعطاف پذیری مفاصل شما کمک می کند.

نوع III – از شریان ها، فیبرهای عضلانی و اندام های بدن پشتیبانی می کند.

نوع IV – اثرات ضد پیری حمایت از فیلتراسیون بافت پوست (کوپه و همکاران، ۲۰۰۸).

جالب توجه است، (McGruther، ۲۰۱۴) اشاره می کند که آبگوشت استخوان با جوشاندن استخوان ها و غضروف حیوانات برای مدت طولانی تر از یک روز تولید می شود، که منجر به منبع حکایتی مواد مغذی می شود که از کاهش وزن، استخوان، پوست، ناخن های دست و پا حمایت می کند. از این استخوان های بزرگ، پروتئین کلاژنی که بدن ما بسیار به آن نیاز دارد و هوس می کند، نشات می گیرد. افزودن سرکه سیب و پختن موثر آب استخوان برای بیش از ۲۴ ساعت منجر به سطوح بالاتر آمینو اسیدها می شود، در عوض جوشاندن ۷۲ ساعت مفیدتر است.

برای اطلاعات بیشتر، وارد شوید: https://bonebrothdieting.com

منابع

پارس سگ.؛ (۲۰۱۵). تمرین و تغذیه برای جلوگیری از آسیب بافت نرم و تسریع بازگشت به بازی. بورس علوم ریاضی، ۲۸ (۱۴۲)، ۱-۶.

کوپه، سی، کونگسگارد، ام، آگارد، بی، هانسن، بی، بوجسن-مولر، جی، کیر، ام، و مگنوسون، اس پی (۲۰۰۸). بارگذاری معمولی باعث تورم تاندون و افزایش سفتی تاندون کشکک انسان می شود. مجله فیزیولوژی کاربردی، ۱۰۵ (۳)، ۸۰۵-۸۱۰. شناسه PubMed: 18556433 doi: 10.1152/japplphysiol.90361.2008.

Hsu، DJ، Lee، CW، Tsai، WC، Chien، YC (2017). مواد معدنی ضروری و سمی در آبگوشت استخوان حیوانات. Food and Nutrition Research, 61 (1), 1347478. PubMed ID: 28804437 doi: 10.1080/16546628.2017.1347478

Kadler, K.E., Baldock, C., Bella, J., & Boot-Handford, R.P. (2007). کلاژن ها در یک نگاه مجله علوم سلولی، ۱۲۰ (قسمت ۱۲)، ۱۹۵۵-۱۹۵۸. شناسه PubMed: 17550969. doi: 10.1242/jcs.03453.

Kjaer, M., Langberg, H., Heinemeier, K., Bayer, M. L., Hansen, M., Holm, L., ::: Magnusson, S. P. (2009). از بارگذاری مکانیکی تا سنتز کلاژن و تغییرات ساختاری و عملکردی در تاندون انسان. مجله اسکاندیناوی پزشکی و علم در ورزش، ۱۹ (۴)، ۵۰۰-۵۱۰. شناسه PubMed: 19706001 doi: 10.1111/j.1600-0838. 2009.0986.x.

مک گروتر، ج. (۲۰۱۴). آشپزخانه مغذی: دستور العمل های مزرعه به میز برای غذاهای سبک زندگی سنتی که شامل آبگوشت استخوان، سبزیجات تخمیر شده، گوشت های تغذیه شده با علف، چربی های سالم، لبنیات خام و کامبوچا می شود. برکلی، کالیفرنیا: پرس ده سرعت.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر